  • Data: 2019-11-29 19:06:25
    Temat: Re: Tym razem zombie samobójca
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 29 November 2019 04:47:27 UTC-6, Liwiusz wrote:

    > Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły
    > się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo
    > się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

    Japka i grórzki.

    W calym tym dyskutowaniu istotne jest ze pierwszenstwo sie pojawia nagle. Bo w 1-2
    sekundy pieszy moze z "nikogo" stac sie "tym z pierwszenstwem".

    Wiec analogia nieco z dupy.

    Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej i
    wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

    To ten sam rodzaj sytuacji i jakos mniej kontrowersyjny. Nie wiem czy dlatego ze
    zazwyczaj przecinany jest jeden pas a nie dwa lub wiecej, czy mniej ludzi ginie, czy
    sa tej samej blaszanej gliny czy po prostu flejm nie leci. Ale jakos dyskusja jest na
    ten temat prostsza, ot odstepy zle, czas nieodpowiedni, zla ocena sytuacji itp.

    A tu nagle dwie grupy sie magicznie zupelnie nie rozumieja... Magia jakas...