  • Data: 2019-12-01 15:56:10
    Temat: Re: Tym razem zombie samobójca
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-29 o 19:06, s...@g...com pisze:

    > Japka i grórzki.
    >
    > W calym tym dyskutowaniu istotne jest ze pierwszenstwo sie pojawia nagle. Bo w 1-2
    sekundy pieszy moze z "nikogo" stac sie "tym z pierwszenstwem".

    To identycznie jak z samochodem jadącym drogą z pierwszeństwem - czasem
    trzeba go wypatrywać dziesiątki metrów przed skrzyżowaniem, podobnie jak
    pieszego 3 metry przed przejściem.

    > Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej
    i wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

    Czyli wymuszenie pierwszeństwa, bo zmuszenie do hamowania.

    --
    Liwiusz