  • 11. Data: 2014-01-19 23:51:43
    Temat: Re: Tym razem sarence się udało...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 19 Jan 2014 22:37:09 +0100, PlaMa <m...@w...pl>

  • 12. Data: 2014-01-20 13:55:58
    Od: "mz" <l...@w...pl>

  • 13. Data: 2014-01-20 15:05:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.01.2014 13:55, mz pisze:

    --
    anacron
    aba/

  • 14. Data: 2014-01-22 07:33:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 22:24, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=JcVXbLUmMBk
    >
    > Swoją drogą, czemu to zawsze wskakuje pod maskę? :)

    Nie tylko sarenki
    Wróble to samo. Siedzą w krzakach i akurat fruuu przed maską.
    Takie ich zabawy dla adrenaliny. Bo co innego mają do roboty. Tak to się
    pochwali jaki to ziom na polu jest.
    Jakiś czas temu trzy wyskoczyły, jeden spękał i zaczął mi przed maską
    uciekać. Po dojechaniu do celu z grilla pióra wyciągałem. Szwagier miał
    ususzonego pod maską.