  • 31. Data: 2009-12-16 12:40:59
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

    > Zniszczyć wszystkie obrazy przedstawiające wieżę Eiffla! Bo to "łamanie
    > praw autorskich".
    > Ale się porobiło z tymi prawami autorskimi. Kompletny debilizm. W takim
    > razie w mieście nic nie można fotografować, bo każdy budynek ma swojego
    > architekta, który nie chce, żeby były łamane jego prawa autorskie. :/

    Spokojnie, może to tylko marketing miasta, które dba o to, żebyś cieszył
    się jak nagi w pokrzywach, że jednak nikt cię nie przyłapał, i masz TO
    ZDJĘCIE. ;-)

    --
    Mirek

  • 32. Data: 2009-12-16 12:48:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    John Smith pisze:

    > Nie no, rozumiem że tylko o statyw chodzi. Tyle, że to oznacza, że nie
    > zrobię sobie uroczego zdjęcia z żoną i w pełni kontrolowanym kadrem. A
    > to niby miasto zakochanych. :-)

    Statyw to nawet ma pewien sens - rozstawiasz jakieś woje rusztowania na
    publicznym chodniku, zajmujesz tym urządzeniem miejsce... A jak ktoś się
    o to potknie?

  • 33. Data: 2009-12-16 13:14:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-16 12:36:39 +0100, "quent" <x...@x...com> said:

    > Ale "tamten belkot" dla wiekszosci byl belkotem a w dzisiejszy niestety
    > ta wiekszosc wierzy.

    Jesteś tego pewien, że wtedy dla większości był bełkotem?
    Zapewniam Cię, że nie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-12-16 13:17:03
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś tego pewien, że wtedy dla większości był bełkotem?
> [...]

    Pewien to nawet Ty nie mozesz byc.
    Proporcje w kazdym razie byly inne.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 35. Data: 2009-12-16 13:49:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    _rK_ wrote:

    > Marudzisz. Raczej magia dziewictwa.
    > Doswiadczony analogowiec zawsze wie co mu z czego wyjdzie.
    > A jak wie, ze nie wyjdzie to nie wyjmuje.

    Czyli doświadczony podrywacz podchodzi do dziewicy i jak widzi, że nic z
    tego, to nie wyjmuje?

    wer

  • 36. Data: 2009-12-16 14:17:32
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces quent <x...@x...com> zwrócił błąd:

    > Pewien to nawet Ty nie mozesz byc.
    > Proporcje w kazdym razie byly inne.

    Nie pamiętam jak było wtedy, ale teraz na pewno dla większości jest to
    bełkot, przynajmniej we wspomnianym US&A. Parę lat temu nie był,
    wierzyli, teraz już wiedzą że to taka forma poprawności politycznej -
    czyli tak robić trzeba, i jeszcze udawać że się w to wierzy. Nie
    spotkałem żadnego który by uważał że prawdziwe bezpieczeństwo im grozi,
    wszyscy to odbierali jako konieczną pozę, jak uśmiechanie się do siebie
    i mówienie o pogodzie. Wytresowali się.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 37. Data: 2009-12-16 17:30:10
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > "Co pan tu robi?".
    > "Zdjęcia metodą fotografii otworkowej"
    > "A co pan fotografuje?".
    > "Architekturę"
    > "Architekturę, tak?"

    Od razu przypomniało mi się "Don't talk to cops"
    http://www.youtube.com/watch?v=i8z7NC5sgik

  • 38. Data: 2009-12-16 20:17:13
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > Chciałem popstrykać kretyńskie winiety banków - tamtejsze hasełka
    > naciągające frajerów są tak głupie, że aż fajne. Ale pasuję. Zamkną
    > mnie, a potem znajdą pięć aparatów.

    Taaaaa ... a teraz wyobraź sobie, że bank, który wczoraj fotografowałeś,
    dziś został obrabowany. Przeglądają monitoring i co widzą? Dziwnego
    osobnika :-) Wszyscy byśmy zobaczyli Twoją fizjonomię w TV, jako
    poszukiwanego. Dużo nie trzeba, żeby się dorobić wizyty antyterorystów o
    poranku.
    Czytałem o domach zamożnych ludzi, które nie posiadają numerów na
    elewacji, bo właściciele się boją. To utrudnia pracę pogotowia, wkurza
    kurierów, listonoszy a czy zabezpiecza przed napadem? Ciekawe jakby
    zareagowali, gdybyś chciał taką rezydencję sfotografować?
    Maciek

  • 39. Data: 2009-12-16 20:28:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > osobnika :-) Wszyscy byśmy zobaczyli Twoją fizjonomię w TV, jako
    > poszukiwanego. Dużo nie trzeba, żeby się dorobić wizyty antyterorystów o

    Akurat ekspozycja mojej fizjonomii w jakimkolwiek kontekście jest mi
    obojętna, natomiast nieobojętne jest mi zakłócanie porządku życia.
    Coraz częściej myślę o skończeniu mojego projektu ukrytej kamery z
    podglądem w rękawie. Szkoda fajnych tematów, a jednocześnie szkoda
    ryzykować.

> [...]
    > kurierów, listonoszy a czy zabezpiecza przed napadem? Ciekawe jakby
    > zareagowali, gdybyś chciał taką rezydencję sfotografować?

    Myślę, że jak każdy pajac, co nie ma numeru na elewacji :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 40. Data: 2009-12-16 21:04:07
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Z drugiej strony - taki terroryzm czy inna świńska grypa, fajna rzecz.
    > Spotykam człowieka, mówi że się boi, a ja już wiem o nim wszystko... A
    > miało nie być kastowości...

    Kiedyś wraz z znajomymi skonstruowaliśmy duży aparat do fotografii
    otworkowej - pudło miało ok. 1,5m na 70cm. Do środka papier światłoczuły.
    Wybraliśmy się z tym kiedyś na Wawel by spróbować zrobić z wysoka zdjęcia
    :) Od razu dopadł nas ochroniarz mówiąc, że tu nie wolno wchodzić z takimi
    rzeczami. My mu tłumaczymy, że to aparat, że chcemy zdjęcia w ciekawym
    miejscu itd, że zaraz sobie pójdziemy i w ogóle. W końcu pan się dał
    przekonać i powiedział: "No dobrze... to wyciągajcie z tej skrzyni ten
    aparat, róbcie zdjęcia i uciekajcie" :)

    I tu zapanowała konsternacja bo owa skrzynia była aparatem ;)
    Jeszcze bardziej się dziwili turyści na widok 30s naświetlania z
    wpatrywaniem się w skrzynkę w bezruchu :D

    d.