  • 21. Data: 2019-11-27 17:45:47
    Temat: Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy.
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 08:39:06 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > pizdziak niejedno ma imię i za nim nie trafisz.

    A bez metafor? Kto to ten niejaki "pizdziak"?

  • 22. Data: 2019-11-27 21:27:03
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > No i co z tego, że został ukarany, jeśli dał się "policmajstrom" wydutkać.

    Mądrze zrobil, że przyjął mandat. Sąd by go ukarał bardziej dotkliwie
    i do tego strata czasu na Sąd.

    > zakładasz nowy wątek:
    > Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy. (FreyKol)2019-11-27
    > 16:04:16

    Jeżeli jest "Re:" to znaczy, że nie jest nowy wątek.

  • 23. Data: 2019-11-28 09:20:28
    Temat: Re: Tym razem zombie samobójca
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-26 o 20:53, pueblo pisze:
    > Witaj 'TomN', 26 lis 2019 w
    d.191126.invalid
> [...]
    -piesza-wpatrzona

    > Przecież ona ani przez moment nie odwróciła głowy w lewo! Chyba smartfona
    > też obroniła...w ogóle zachowała się jak sarna.

    Taka?
    https://youtu.be/T4tOvkvCvwQ

  • 24. Data: 2019-11-28 11:29:08
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 21:27:03 +0100, FreyKol napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Mądrze zrobil, że przyjął mandat. Sąd by go ukarał bardziej dotkliwie
    > i do tego strata czasu na Sąd.

    > Jeżeli jest "Re:" to znaczy, że nie jest nowy wątek.

    To znaczy, że masz problemy ze swoim Microsoft Windows Mail.

  • 25. Data: 2019-11-28 14:54:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 28, 2019 at 11:28:30 AM UTC+1, dantes wrote:

    > To znaczy, że masz problemy ze swoim Microsoft Windows Mail.

    googiel sobie jednak z tym watkiem radzi ;)
    https://groups.google.com/forum/?hl=en#!topic/pl.mis
    c.samochody/3II1pRpbD7Q

  • 26. Data: 2019-11-28 17:23:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 14:54, WS pisze:

    > googiel sobie jednak z tym watkiem radzi ;)
    > https://groups.google.com/forum/?hl=en#!topic/pl.mis
    c.samochody/3II1pRpbD7Q

    Ożesz - 80% uczestników w kfie;) JF - ten freykol to ty?:)

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2019-11-28 18:37:36
    Temat: Re: Tym razem
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > Ożesz - 80% uczestników w kfie;)
    > --
    > Shrek

    Uważaj, bo sam siebie wsadzisz do KFa :))

  • 28. Data: 2019-11-29 11:47:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-26 o 19:40, s...@g...com pisze:
    > On Tuesday, 26 November 2019 11:58:37 UTC-6, TomN wrote:
    >
    > Ciekawe jaka narracje na ten temat rzuca pieszoluby.
    > -to tylko jeden przypadek, normalnie samochodziarze rozjezdzaja z premedytacja
    swiadomych pieszych
    > -on ja mial widziec, mial tam znaki, mial zwolnic
    > -mial hamowac i nie skrecac, bo abs,esp,lgbt...
    > -zignoruja watek
    >
    > Cos jeszcze?

    Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły
    się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo
    się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2019-11-29 15:08:09
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły
    > się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo
    > się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

    Jechał droga z pierwszeństwem, bez włączonych świateł. Będzie bliżej...

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2019-11-29 15:59:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak na mnie ktoś trąbi, to się zatrzymuję przed jego maską oszołomiony decybelami.
    Tak na minutę.
    Patrzę, czy jakiś portfel mi nie wypadł na jezdnię czy inna chusteczka, że wieśniak
    trąbi.
    Trochę mnie dziwi, że najpierw trąbi żeby mi pokazać iż coś zgubiłem, a później
    przekracza podwójną ciągłą żeby mnie ominąć gdy
    bardzo starannie szukam.

    -----