  • 1. Data: 2019-11-25 17:54:21
    Temat: Teslowy pickup.
    Od: s...@g...com

    Zadziwia mnie ze tylu wydawalo by sie powaznych ludzi daje sie nabierac na ten
    Muskowy zart.

    Przeciez to z kilometra wyglada na prank albo szalone (co nie oznacza ze bez sensu)
    badanie rynku.

    A tu media sie zarzucaja powaznymi analizami.

    Wiec wieszcze: To byl zart. Tesla moze i pickupa zrobi i moze on byc taki dziwny ale
    nie w takiej postaci jak zrobili.

    PS. Czemu mysle ze to prank? Bo to wyglada na sklecone na szybko, bylejak i z
    powaznymi wadami czy to funkcjonalnymi czy inzynieryjnymi:
    -Proste slupki (powinny byc zaokraglone zeby byly wytrzymalsze)
    -wklesly grill (bedzie sciagal przechodniow pod auto, albo wystrzeliwal je przy
    kolizji z czymkolwiek)
    -szyby niby mialy by byc wytrzymale (to teraz psu i dzieci beda umierac w autach bo
    nikt ich nie wybije bez AR16 czy AK74)

    To jest jakis zart a banda debili sie brandzluje. Trza notowac kto, i nie traktowac
    powaznie.

    Taka jest moja opinia.

  • 2. Data: 2019-11-26 05:59:42
    Temat: Re: Teslowy pickup.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > nikt ich nie wybije bez AR16 czy AK74)
    >
    > To jest jakis zart a banda debili sie brandzluje. Trza notowac kto,

    Ponoc 200 tysiecy ludzi wpłaciło po 100 dolców zaliczki...
    Czyli zart za 20 baniek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 3. Data: 2019-11-26 09:26:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Nov 2019 08:54:21 -0800 (PST), s...@g...com

    > To jest jakis zart a banda debili sie brandzluje.

    Na tej grupie jest tylko jeden co się tym brandzluje.
    Znaczy jeden więcej. Eh.

    --
    Pozdor
    Myjk