  • 11. Data: 2019-11-27 03:27:32
    Temat: Re: Tym razem zombie samobójca
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 18:08:25 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

    > W każdej nie. Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie. Jak widzę że
    > będzie przejscie to palec sam mi na wlacznik kierunkowskazów idzie, bo w
    > nim jest wlacznik sygnału. Trabienie działa. Często wybudzeni ze snu
    > chujami poczęstuja. Nie stosuje trabienia pouczajacego, czyli długo
    > kilka razy. Trąbie raz stosunkowo krótko ale na tyle długo że trudno nie
    > usłyszeć. Ostatnio raz się musiałem zatrzymać bo szło dziewcze ze
    > słuchawkami. Jak ona musiała mieć głośno że nie słyszała sygnału?

    tak czy inaczej jestes traba

  • 12. Data: 2019-11-27 03:45:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moge byc trąbą, nawet niedoceniona za to że staram się komuś życie uratować. Wolalbys
    zebym sie zatrzymal i wpuścił pieszego na przejscie jeśli w lusterku widział bym ze
    jakis palant zapierdala drugim pasem za mna ponad miarę, czy może zaczął trąbić zeby
    zwrócić uwagę pieszego zeby nie wchodzil? Wybieraj bo to twoja szesnastolatka córka
    stoi na chodniku. Stosunkowo dużym samochodem jeżdżę. Na dodatek nie jest
    przezroczysty z tyłu jak osobowe. Skąd mam miec pewność że za mną nie jedzie jakis
    baran i jak zacznę hamować to jemu się zbierze na wyprzedzanie? To jak, trąbić na
    twoje dziecko czy się zatrzymać i niech idzie?

  • 13. Data: 2019-11-27 09:40:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-11-2019 o 22:06, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 26 Nov 2019 18:58:36 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.19
    1126.invalid>, 'TomN'

    > Kierowca widzą zombie z telefonem w ręku na chodniku powinien spodziewać
    > nienormalnych zachowań i zwolnić do 1km/h. Oczywiście jego wielka wina ;)

    Mogłoby nie wystarczyć, niektórzy na tej grupie stwierdziliby, że skoro
    nadal jechał gdy baba wpatrzona w smartfona w niego weszła, to wszelki
    wypadek jest z jego winy, bo nie zachował szczególnej ostrożności i
    jechał za szybko....

  • 14. Data: 2019-11-27 16:04:16
    Temat: Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.191126.invalid...

    > <https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie
    -piesza-wpatrzona-w-telefon-potracona-na-pasach,9884
    16.html>

    > "Kierowca volvo potrącił pieszą na oznakowanym przejściu. Zdarzenie w
    > Lublinie zarejestrowała kamera miejskiego monitoringu.
    >
    > <https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polsk
    ie-drogi/wiadomosci/news-piesza-wbiegla-w-samochod-w
    inny-oczywiscie-kierowca,nId,3355929>

    > --
    > 'Tom N'

    Wyjątkowy debil z tego kierowcy.

    Wiedział, że dojeżdża do przejścia, powinien spodziewać się
    pieszego WCHODZĄCEGO i miał obowiązek zwolnić na tyle,
    "aby NIE NARAZIĆ na niebezpieczeństwo pieszego
    WCHODZĄCEGO na przejście" (cytat z Rozporządzenia, par. 47.4).

    Kierowca naraził pieszego na niebezpieczeństwo, chociaż prawo
    tego zabrania.

  • 15. Data: 2019-11-27 16:44:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 16:04:16 +0100, FreyKol napisał(a):

> [...]
    > WCHODZĄCEGO na przejście" (cytat z Rozporządzenia, par. 47.4).
    >
    > Kierowca naraził pieszego na niebezpieczeństwo, chociaż prawo

    Klasyczne wtargnięcie. Brandzluj się dalej.

    Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.
    Widocznie nie jesteś w stanie ogarnąć swojego Microsoft Windows Mail
    6.0.6002.18197.

  • 16. Data: 2019-11-27 16:53:57
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

> [...]
    -piesza-wpatrzona-w-telefon-potracona-na-pasach,9884
    16.html>

    ie-drogi/wiadomosci/news-piesza-wbiegla-w-samochod-w

    Ukarany został kierowca, piesza nie została ukarana.

    > Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.

    Coś ci się poZenkowało.
    Pomyliłeś mnie z kimś innym.

  • 17. Data: 2019-11-27 17:27:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Śmierdzisz mi freykol pizdziakiem z polityki. Zgadlem?

  • 18. Data: 2019-11-27 17:29:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I widzisz kałwalino ze jak by zatrabil to auto nie było by powgniatane, telefon bylby
    cały i piesza nietknięta.

  • 19. Data: 2019-11-27 17:30:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 16:53:57 +0100, FreyKol napisał(a):

> [...]
    ie-drogi/wiadomosci/news-piesza-wbiegla-w-samochod-w
    inny-oczywiscie-kierowca,nId,3355929>

    > Ukarany został kierowca, piesza nie została ukarana.

    No i co z tego, że został ukarany, jeśli dał się "policmajstrom" wydutkać.

    > Coś ci się poZenkowało.
    > Pomyliłeś mnie z kimś innym.
    Tak?
    zakładasz nowy wątek:
    Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy. (FreyKol)2019-11-27 16:04:16

    i twierdzisz że to nie ty?

  • 20. Data: 2019-11-27 17:39:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    pizdziak niejedno ma imię i za nim nie trafisz.