-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Date: Sun, 10 Oct 2010 19:20:52 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 55
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <7...@n...onet.pl>
References: <i8spgc$oir$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1286731252 31468 213.180.130.18 (10 Oct 2010 17:20:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Oct 2010 17:20:52 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 109.243.46.153, 10.174.28.52
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.13)
Gecko/20100914 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.5.13
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316878
[ ukryj nagłówki ]> W dniu 2010-10-09 21:48, Tomasz Pyra pisze:
> > Adam Płaszczyca pisze:
> >> Tomasz Pyra napisał(a):
> >>
> >>> Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
> >>> tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
> >>> ekonomicznym.
> >>> Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
> >>
> >> Było. Silnika. Fiat 125 miał silnik DOHC. Ale dla nas był za nowoczesny.
> >
> > Albo po prostu za mocny.
>
> Co za bzdury. Kupiliśmy zwyczajnie licencję na zespół napędowy, który
> był tańszy i nie był specjalną konkurencją dla wyrobów okolicznych
> braci.
>
> > Nie potrafiąc zapewnić odpowiedniej jakości w dziedzinie hamulców,
>
> A co Ty od nich chcesz? W swoim czasie była bardzo przyzwoite
> i skuteczne.
>
> > zawieszenia, przeniesienia napędu
>
> A cóż Ty chcesz od tego zawieszenia, przeniesienia napędu? Aha, może
> te resory z tyłu?
>
> > czy nawet samej niezawodności silnika
> > lepiej było zrobić jednostkę słabą żeby na reszcie podzespołów zyskać
> > jakiś zapas wytrzymałości.
>
> Tak, tak - silnik trafił się taki a nie inny, z racji uwarunkowań
> systemowych.
>
> Bawią mnie takie dorabianie ideologii.
>
>
>
>
On sam nie wie czego chce. Gdzieś coś usłyszał i bzdury powtarza. To był dobry
samochód w tamtych czasach. Jedyny mankament to przednie zawieszenie nie
dostosowane do polskich dróg. Jak by jeździć po równym to by się nic nie działo.
A na kuwridołach sworznie zwrotnicy zużywały się w zastraszającym tempie. Miał
jeszcze parę słabych punktów. Docisk z łapkami rodem z przedwojennych
samochodów. Wyciągający się łańcuch rozrządu. Ale nie dlatego ze coś źle było
zaprojektowane. A dlatego że z kiepskich materiałów był zrobiony. Dużo droższe
łańcuchy i koła z Pewexu były trwalsze. Nic lepszego wtedy tutaj nie było.
Skodzianki żarły olej jak głupie, do tego silniki miały w nich małe moce. W
Burku wystarczyło trzasnąć drzwiami i już się wiedziało że to gorszy sort. Łada
uchodziła za coś lepszego. Do czasu jak zaczynał silnik pracować jak z traktora.
Wałek rozrządu i dźwigienki byly wtedy do wymiany. Drogie to było jak diabli, na
dodatek tylko spod lady. I starczało raptem na jakieś 60 tysięcy.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.10 09:23 Jakub Witkowski
- 11.10.10 21:36 pitpull
- 11.10.10 21:51 Artur Maśląg
- 11.10.10 22:49 ąćęłńóśźż
- 11.10.10 23:24 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.