  • Data: 2012-02-14 19:33:13
    Temat: Re: Tylko ?winia nie zmienia pogl?d?w.
    Od: Adam <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-14 20:17, 4CX250 pisze:

    > W Nowym S?czu s? trzy pot?ne biurowce ZUS. Jeden jest wielko?ci sporego
    > hotelu na ul. Sienkiewicza i w nim opr?cz biur ZUS znajduje si? tak?e
    > pracownicza plac?wka wypoczynkowa- hotel dla pracownik?w w kt?rym doba
    > hotelowa od osoby z pe?nym wy?ywieniem kosztuje oko?o 10z?.
    > Dwa pozosta?e biurowce na uliczy W?gierskiej to jeden starszy kupiony jako
    > dwupi?trowy budynek w kt?rym dawniej by?a TPSA, do kt?rego ZUS dobudowa?
    > najpierw dodatkowe pi?tro a po kilku latach obok wystawili nast?ny 4
    > pietrowy budynek wypasiony w marmury. Tu masz zdj?cia nowego oraz w tle
> [...]
    d/default/Aktualnosci12/ZUS_nowy_sacz.jpg
    > oraz widoczne obok siebie stary i nowy
    > http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHCb2MmFTWo
    CTv_Vva7JhAPKyoNIBfUTTmh8w-qs6nmD9zhCZlsEiKg3UWsQ

    Chyba wszędzie budynki ZUS są bardzo okazałe i wykończone za duże
    pieniądze. Za czyje to się chyba domyślać nie trzeba - za nasze. Skoro
    więc ZUS buduje sobie takie luksusy i ładuje w to kasę to znaczy że ma
    nadwyżki. Ja się pytam dlaczego to nie idzie na emerytury. Ponoć
    pieniędzy nie ma. To jest zwykłe marnotrawstwo i ktoś powinien za to
    siedzieć.

    --
    Adam