  • Data: 2012-02-15 09:22:33
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jhfsd4$8l0$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak masz piątkę zdrowych dzieci. Pieniędzy na mieszkanie dla
    > jednego, to te cztery zjesz?

    A kto powiedział że ja dziecku mam dać dom? Dziecko trzeba wychować i dać
    naukę tak aby po wyjściu z domu rodzinnego samo było w stanie na swoje
    mieszkanie zarobić. Ja wyszedłem z domu z przysłowiową walizką rzeczy. Po 3
    latach zamieszkiwania w wynajętym mieszkaniu i chodzeniu pieszo do pracy
    odłożyłem na swoją kawalerkę, podczasy gdy znajomi nadal mieszkają na
    wynajętym ale co rok dwa zmieniali auto. Po roku mieszkania w kawalerce
    sprzedałem ją i kupiłem M4 a po 8 latach zbudowałem dom.
    Bez kredytów i bez pomocy rodziny. Moi rodzice są dumni że wychowali dzieci
    na samodzielnych. Nikt z nas nie patrzy im na ręce i nie prosi. Rodzicom też
    się należy coś od życia a nie tylko daj daj daj.

    Wracając do NFZu. Po to są składki obowiązkowe łupione z całego narodu aby 6
    osób na 60 było wyleczone?
    Wolę dobrowolną formę ubezpieczeń. Wtedy przynajmniej wiem na co mnie stać
    wykupując daną polisę a jak ktoś chce to może wogóle nie płacić, jego
    sprawa.

    Marek