  • Data: 2012-02-15 02:10:06
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy jak ktoś "odłoży łyżkę" przed 65 rokiem ( obecnie ) to dostanie
    > cokolwiek ?
    >
    > Ile ludzi ginie co roku na drogach i nigdy nie odbiera emerytury ?
    > Co się dzieje ze składkami wpłaconymi przez nich ?

    Czy to tak trudno zrozumieć, że wpłacone przez nich składki są wypłacane
    tym którzy mają to szczęście żyć nawet do 30 lat ponad średnią? Albo tym
    którzy z racji nabytych już uprawnień będą pobierali emeryturę np.
    policyjną przez 40 lat.Albo rolnikom którzy jeszcze do dziś mogą płacić
    grosze na KRUS. A przyjrzałeś się też dokładnie jaka część składki "NA
    ZUS" stanowi składka emerytalna a ile pozostałe składniki typu składka
    chorobowa, rentowa czy fundusz pracy? Składki zdrowotnej tez sobie każdy
    nie odbiera w świadczeniach i bogu dzięki bo są dla tego pieniądze na
    przeszczepy serca i inne tego typu kuracje ratujące życie. Pewnie jakąś
    tam część twojej składki idzie na moją rentę, zapewne dostałem już od
    ZUSu więcej pieniędzy niż wpłaciłem kiedy pracowałem a mam w planie
    jeszcze długo żyć, być może na koszt państwa, ale ręczę Ci że nie chciał
    byś się ze mną zamienić.