  • Data: 2012-02-15 13:52:37
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jhg8jn$ed5$1@inews.gazeta.pl...

    > ...i przechodząc obok gościa, który przez całe życie uważał, że jest
    > farciarzem,
    > i że nie potrzebuje się leczyć, i że sobie poradzi. Teraz leży.
    > Powiesz - sam sobie jest winien, niech zdycha???!!!

    Dokładnie. On przejadał i się bawił a ja odkładałem i ubezpieczałem się.

    > 2. Skończył doskonałe studia, pracę miał juz na studiach,
    > ale z rok jeszcze nie będzie go stać, aby odłożyć 3300 żł miesięcznie

    Ja nie patrząc na moje wykształcenie i nie gardząc pracą podejmowałem się
    wszystkiego.
    Inni siedząc po knajpach tylko narzekali że nie pójdą do byel pracy.
    Pacowałem na kilka frontów po kilkanaście godzin. Gdy tylko zarobiłem na
    kawalerkę stwierdziłem że warto było.
    Potem było już z górki bo mając kawalerkę nie musiałem płacić nikomu za
    wynajem mieszkania.

    Marek