  • Data: 2023-10-15 11:13:05
    Temat: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/10/2023 10:30, sirapacz wrote:
    > Fakt, że mogę puścić część dysków na proxmoxa+vm+obrazy a drugą część
    > dysków na fizyczną obsługę

    Mam dokłdnie tak. NAS, który u mnie pracuje jako VMka, ma przekierowany
    fizyczny dysk wpięty w jakiśtam kanał sata. W sumie mam tak
    przekierowane jeszcze 2 dyski (svn i ZoneMinder).

    Wiekolkrotnie musiałem tym kombinować (np. zmieniajac dyski na większe)
    i jedyny problem to brak stosowanej funkcji w menu. Trzeba taki dysk
    podpinać z poziomu konsoli. Co jest problemem w sumie tylko takim, że
    trzeba to za każdym razem wygoogolować...