  • 1. Data: 2010-01-07 08:39:04
    Temat: Tyc czy Valeo co wybrać
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Uszkodziłem tylną lampę w Passacie. Sprzedawca zaproponował mi lampę firmy TYC
    za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak obawiam się że to
    badziewie. Co radzicie którą wybrać ?

  • 2. Data: 2010-01-07 08:50:03
    Temat: Re: Tyc czy Valeo co wybrać
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > TYC
    > za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak obawiam się że

    który rok samochodu??? ile będziesz nim jeszcze jeździł?
    jeśli nie rozpada sięw rękach bierz tańśzą
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-01-07 09:08:43
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    michawar wrote:
    > Uszkodziłem tylną lampę w Passacie. Sprzedawca zaproponował mi lampę
    > firmy TYC za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak
    > obawiam się że to badziewie. Co radzicie którą wybrać ?

    O ile przednie lampy wartyo kupowac lepszej jakosci bo najtansze slabo
    swieca albo nie idzie ich ustawic to z tylna nie ma takich problemow
    , bralbym tansza o ile w znaczacy sposob nie rozni sie od tej co zostala

  • 4. Data: 2010-01-07 09:33:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Przemek pisze:

    > O ile przednie lampy wartyo kupowac lepszej jakosci bo najtansze slabo
    > swieca albo nie idzie ich ustawic to z tylna nie ma takich problemow
    > , bralbym tansza o ile w znaczacy sposob nie rozni sie od tej co zostala

    Jesli lampa jest gladka, to ta stara mozna wypolerowac. Nie bedzie
    zadnej roznicy. Tak w SC zrobilem, po zakupie nowej bylem estetycznie
    zniesmaczony roznica. Pasta polerska, 5 minut pracy i obie wygladaly
    identycznie.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2010-01-07 09:39:39
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    >O ile przednie lampy wartyo kupowac lepszej jakosci bo najtansze slabo
    >swieca albo nie idzie ich ustawic to z tylna nie ma takich problemow

    Proponuję jeszcze rozważyć zakup używanej. W przypadku aut rocznikowo
    starszych wariant ten niweluje różnice w wyglądzie między lampą nową a
    starszą, wystawioną przez kilka lat na wpływ warunków atmosferycznych.

  • 6. Data: 2010-01-07 09:47:21
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Samochod jest z 2002 roku. Planuję nim pojeździć ok 3 lat. Lampy nie da się
    wypolerować bo ją uszkodziłem (jest rozbita).

  • 7. Data: 2010-01-07 09:48:33
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    michawar pisze:
    > Samochod jest z 2002 roku. Planuję nim pojeździć ok 3 lat. Lampy nie da się
    > wypolerować bo ją uszkodziłem (jest rozbita).
    > Pozdrawiam

    Mowa była o wypolerowaniu tej drugiej lampy. Jak założysz nową to
    zrozumiesz :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 8. Data: 2010-01-07 09:49:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    michawar wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > firmy TYC za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak
    > obawiam się że to badziewie. Co radzicie którą wybrać ?

    powiem Ci na przykladzie Hella i Depo - w Oplu.
    Różnica w cenie podobna, (odpowiednio 300 i 550PLN)
    Sek w tym, ze DEPO w zasadzie ... nie swieci w ogole.
    Poważnie - te lampy nie nadają sie do użytku w nocy, nie wiem kto im dał
    homologacje.

    Dużo lepiej kupić używaną Helle i nawet dać do regeneracji, niż kupić nowe
    DEPO.

    ps. poza tym jest jeszcze jedna kwestia - jesli wymieniasz tylko jedną
    lampe - to kup takiej samej firmy jak masz drugą, bo inaczej to już w ogole
    kiszka będzie

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 9. Data: 2010-01-07 10:03:22
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > ps. poza tym jest jeszcze jedna kwestia - jesli wymieniasz tylko jedną
    > lampe - to kup takiej samej firmy jak masz drugą, bo inaczej to już w ogole
    > kiszka będzie

    Druga lampa jest oryginalna Hella w salonie zaśpiewali mi za nią 550zł.
    Przypominam że chodzi mi o lampę tylną.

  • 10. Data: 2010-01-07 10:15:50
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "michawar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Druga lampa jest oryginalna Hella w salonie zaśpiewali mi za nią 550zł.
    > Przypominam że chodzi mi o lampę tylną.
    > Pozdrawiam

    Tylną kup najtańszą.

    Jurand.