  • Data: 2014-08-29 14:14:09
    Temat: Re: Tworzenie panoram w pionowym kadrowaniu
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-28 23:57, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Pytanie może głupie: zauważyłeś, że w Autopano trzeba dwukrotnie
    > wprowadzić informację o tym, że używasz fisheye? W ustawieniach pod
    > Images i drugi raz w Optimization.

    Szczerze mówiąc nie zauważyłem. Pomijając ustawienia domyślne, po
    załadowaniu obrazków istnieje możliwość zdefiniowania dla nich w/w
    parametrów obiektywu w "image properties":

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7aXZBVy1
    ScTE1dEU/edit?usp=sharing

    Obok jest ikonka "settings" a tam zakładka "optimization"

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7eFZzcFZ
    ZVS1jdDA/edit?usp=sharing

    Nie widzę tam możliwości ustawiania rodzaju obiektywu. W rendererze też
    niczego nie znalazłem. Możesz rozwinąć myśl?

    Marek