  • Data: 2014-08-31 11:10:35
    Temat: Re: Tworzenie panoram - kilka słów heretyka
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-30 21:39, Marek pisze:
> [...]
    30/in/photostream/

    > Chyba mamy inne wersje. W ustawieniach ogólnych programu mam coś takiego:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7VVlZdzR
    BS2xCNWs/edit?usp=sharing

    > Zakładki niby takie same jak pokazujesz ale opcje zupełnie inne.
    > Zainstalowałem bieżącą wersję AutoPano Giga. Czy to też masz?

    Swoją zainstalowałem już dość dawno, jakiś rok temu, wersja 3.0.1.
    Od dość dawna miałem zamiar zabrania się za robienie panoram, ale
    dopiero Twój wątek zainspirował mnie w stopniu wystarczającym do
    podjęcia działania. Trochę poczytałem, zmajstrowałem zaprezentowane
    ustrojstwo. zrobiłem panoramę własnego ogródka, potem to samo Nokią
    1020, i tu powstał problem. Na ekranie komputera obie panoramy robią
    bardzo podobne wrażenie. Owszem, przyjrzenie się ujawnia flary i ogólne
    pogorszenie kontrastu przy fragmentach robionych smartfonem pod słońce,
    ale ogólne wrażenia są praktycznie takie same. Roboty z tym od cholery,
    a Nokia sama to robi, sama składa. Wygląda na to, że sobie odpuszczę.

    Pozdrawiam,
    Paweł