  • 1. Data: 2009-09-02 14:11:33
    Temat: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub
    dowiedzieć się o istnieniu aktywnych.
    Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek
    i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest
    przetwarzane".
    Przetwarzanie trwa bez końca i nie ma żadnego skutku, oprócz reakcji na
    klawisz "wyjdź". Usługa nie jest aktywowana, nie otrzymuję żadnych
    wiadomości zwrotnych.
    Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle to
    samo.
    Co się dzieje?
    Telefon Nokia E75

    Darkac

  • 2. Data: 2009-09-02 14:27:58
    Temat: Re: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
    Od: Gr <g...@g...com>

    Darkac pisze:
> [...]
    > wiadomości zwrotnych.
    > Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle

    Wygląda na problem z siecią. Play?

  • 3. Data: 2009-09-02 14:32:48
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    > Wygląda na problem z siecią. Play?

    PlusGSM

  • 4. Data: 2009-09-02 16:24:25
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > PlusGSM

    W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;)

  • 5. Data: 2009-09-02 18:54:00
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości

    > W Sim+ mam teraz to samo, więc luz - samo się naprawi ;)

    w erze /tak-tak/ też miewałem. trzeba czekać, spróbuj kolejnego dnia.

  • 6. Data: 2009-09-03 07:07:06
    Od: W <a...@o...pl>

    Darkac wystukał, co następuje:

    > PlusGSM

    Mnie ostatnio nie działały krótkie kody w Play na zasiegu plusa, ale już
    wróciło wszystko do normy (;

  • 7. Data: 2009-09-03 19:13:25
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    > Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek i
    > napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest
    > przetwarzane".

    Mam MixPlusa i jest to samo. Chcę sprawdzić aktywne pakiety *121# i klops ...
    drugi dzień.
    Zamierzałem aktywować pakiet internetowy, ale chyba się wstrzymam.
    Sprawdzanie stanu konta *100# działa.
    --
    www772