  • 1. Data: 2009-09-02 13:45:17
    Temat: Przeniesienie numeru : Orange POP -> Play Fresh
    Od: p...@t...pl

    Cześć!

    Chcę przenieść numer z Orange POP do Play Fresh.
    Przenosiłem już numer z abonamentowego Plusa oraz z Orange POP do
    abonamentowego Play, ale nie przenosiłem jeszcze karty w Orange na
    kartę w Play.
    Czytałem jakiś czas temu o nowych zasadach, ale nie mogę znaleźć
    potwierdzenia tych informacji - może będziecie wiedzieć.
    Wydawało mi się, że opłata za przeniesienie numeru (50 zł netto/
    brutto) miała zostać zlikwidowana, a czas przeniesienia numeru
    zredukowany do 24 godzin - czy rzeczywiście tak jest i czy dotyczy to
    również telefonów na kartę?

    Jeśli dobrze rozumiem, wystarczy że:
    1. numer w Orange POP zarejestruję na moje nazwisko
    2. w Play wypełnię wniosek o przeniesienie numeru z Orange na Play
    Fresh
    3. bez żadnych opłat i po upływie zaledwie 24 godzin będę mógł cieszyć
    się przeniesionym numerem w Play?

    Czy w Play muszę kupić jakiś specjalny starter, czy może dostanę kartę
    sim i jedyną opłatą specjalną będzie doładowanie konta?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-09-02 13:48:01
    Temat: Re: Przeniesienie numeru : Orange POP -> Play Fresh
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    >Czy w Play muszę kupić jakiś specjalny starter, czy może dostanę kartę

    Wszystko cię zgadza. Własnie wczoraj przeniosłam kolejnom kartę w kartę
    fresh.
    Masz do wyboru starter 9 lub 30 PLN. Róznica jest taka że przy 30PLN jak
    wyślesz kod to dajom ci 50% wartośći srtartera więcej
    Orangutan zaresejtrował mi kartem wysłanom mailem wciągu kilku godzin

    Ania

  • 3. Data: 2009-09-02 13:50:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 15:48:01 +0200, J.Kolina napisał(a):

    > zaresejtrował mi kartem wysłanom mailem wciągu kilku godzin

    Powinno być "wciongu kilkum".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-02 14:59:14
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    kolejnom
    dajom
    kartem
    wysłanom

    Bosze!

    4367 (20090825) __________

  • 5. Data: 2009-09-02 20:55:02
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kowtow pisze:
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4367 (20090825) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Bosze!

  • 6. Data: 2009-09-02 21:19:19
    Od: PK <p...@t...pl>

> [...]
    kod to dajom ci 50% wartośći srtartera więcej
    > Orangutan zaresejtrował mi kartem wysłanom mailem wciągu kilku godzin

    Dziękuję bardzo za odpowiedź!
    Pozdrawiam.