    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Twizy] Bagażnik na kluczyk
    Date: Mon, 4 Apr 2022 14:48:36 +0100

    On 04/04/2022 12:15, ii wrote:

    > Które? Podałem 2 warianty:
    > - bagażnik w Cargo: typowy bagażnik jak w innych samochodach
    > - bagażnik na tylnym siedzeniu: jak niby w rowerach takie są, filmik
    > poproszę
    >
    > Ja tam myślę, że bagażnik nie jest konieczny, ale jak ktoś chce to
    > pokazuję.

    nie otwieraja mi sie te linki wiec nie wiem co tam dokladnie w nich
    pokazuja. w kazdym razie:
    https://www.rowerowaholandia.pl/p9379-kufer-na-bagaz
    nik-na-klucz-czarny-wypinany

    kilka kostek masla wejdzie. nie jest moze tak obszerny jak bagaznik w
    Twizy ale zawsze:
    https://i.ytimg.com/vi/AD9Caicx9Qo/maxresdefault.jpg

    > Mnie chodzi o to, że gdyby bagażnik coś warunkował to z wymienionych
    > przez Ciebie akurat zakupów nie dałoby się robić.

    no jak nie jak tak:
    http://thepizzabike.co.uk/just-for-fun/how-many-wels
    h-cakes-you-can-fit-in-a-renault-twizy/

    nie dosc ze jakies ciastka tam zamiescili to z tylu jest jeszcze
    siedzenie dla pasazera na ktorym mozna pewnie z kilka toreb z zakupami
    polozyc.

    > No i co, do sąsiedniego miasta nie mogą jechać?

    zalezy jak daleko masz do sasiedniego miasta i czy dasz rade wrocic na
    jednym ladowaniu jesli nie dasz rady sie naladowac w pracy.

    > A nie może zapalić się od żarówki albo nagrzanego hamulca?

    nie slyszalem o takich przypadkach. legendy mowia o zaproszeniach od
    wydechu ale przeciez w Twizy tego nie masz wiec bez obaw ;)

    > Co w niej ekstremalnego.

    mozna nie wrocic, mozna zostac okradzionym z masla. nie wiadomo na kogo
    trafisz ;)

    > Nie, gdyby Twizy było niepełnoprawne czy nienormalnie to wszystkie inne
    > byłyby na jedno kopyto. A nie są. Np do Winda też nie mogły wsiąść 4
    > osoby (a tylko 2 jak w Twizy). Też można było zdjąć dach (czyli
    > podobnie, choć nie okna czy drzwi jak w Twizy). No widać, że jest to
    > bardzo kwestia mentalna co ludzie tam sobie myślą. Moim zdaniem ...
    > wsiąść i nie p...ć bez sensu.

    nie jest, juz ci RoMan napisal. jest za drogie w stosunku do tego co
    oferuje, a oferuje: malo miejsca, halas, smrod spalin bo nie ma nawet
    filtra kabinowego, maly zasieg, mala predkosc max. ot autko na krotkie
    dojazdy do sklepu, pracy, uczelni.

    ty jestes jakims autoryzowanym przedstawicielem tego modelu tak w ogole?