  • Data: 2022-04-04 22:16:42
    Temat: Re: [Twizy] Bagażnik na kluczyk
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2022 o 15:48, K pisze:

    > nie otwieraja mi sie te linki wiec nie wiem co tam dokladnie w nich
    > pokazuja. w kazdym razie:
    > https://www.rowerowaholandia.pl/p9379-kufer-na-bagaz
    nik-na-klucz-czarny-wypinany

    > kilka kostek masla wejdzie. nie jest moze tak obszerny jak bagaznik w
    > Twizy ale zawsze:
    > https://i.ytimg.com/vi/AD9Caicx9Qo/maxresdefault.jpg

    Takich akurat nie pokazywałem choć też są. Na okoliczność dwóch osób w
    środku.

    > no jak nie jak tak:
    > http://thepizzabike.co.uk/just-for-fun/how-many-wels
    h-cakes-you-can-fit-in-a-renault-twizy/

    > nie dosc ze jakies ciastka tam zamiescili to z tylu jest jeszcze
    > siedzenie dla pasazera na ktorym mozna pewnie z kilka toreb z zakupami
    > polozyc.

    Jak mówię, że to jest prawdziwe auto osobiste to tak jest.

    > zalezy jak daleko masz do sasiedniego miasta i czy dasz rade wrocic na
    > jednym ladowaniu jesli nie dasz rady sie naladowac w pracy.

    Ile by musiało być do sąsiedniego by nie wystarczyło 70km zasięgu? To
    nie od baku twojego spalinowego zależy.

    > nie slyszalem o takich przypadkach. legendy mowia o zaproszeniach od
    > wydechu ale przeciez w Twizy tego nie masz wiec bez obaw ;)

    Dlatego myślę, że żarówka mogłaby pomóc. Jak od butelki może to od
    żarówki tym bardziej.

    > mozna nie wrocic, mozna zostac okradzionym z masla. nie wiadomo na kogo
    > trafisz ;)

    Ja Ci powiem, najprędzej trafisz na kogoś, kto chce się dowiedzieć
    czegokolwiek o tym samochodzie, którym przyjechałeś, czyli Twizy.

    > nie jest, juz ci RoMan napisal. jest za drogie w stosunku do tego co
    > oferuje,

    Jak odpisałem, wygląda to jednak inaczej. Rozumiem, że chcielibyśmy by
    takie samochody kosztowały grosze, ale tak nie będzie tak jak inne nie
    kosztują grosze.

    > a oferuje: malo miejsca,

    Wręcz przeciwnie :-) Siadasz i nie opierasz się ramionami o drzwi i
    sąsiednie siedzenie. Uwierz, tak dokładnie jest.

    > halas,

    Z wydechu?

    > smrod spalin bo nie ma nawet
    > filtra kabinowego,

    To przecież zwykły filtr Ci spalin nie odfiltruje. Do tego musi być
    czujnik zmieniający obieg.

    > maly zasieg,

    70km ... w sam raz.

    > mala predkosc max.

    Wiesz co to jest 85km/h w małym samochodzie? Ludzie tak jeżdżą dużymi na
    trasach!!! W mieście jeżdżą wolniej bo ich bryki nie mają kopa albo taką
    masę, że po rozkulaniu, nie mogą się zatrzymać.

    > ot autko na krotkie
    > dojazdy do sklepu, pracy, uczelni.

    Na cmentarz, do znajomych, rodziny, na grzyby.

    > ty jestes jakims autoryzowanym przedstawicielem tego modelu tak w ogole?

    Jestem przedstawicielem tego egzemplarza :-) A Ty czemu swojego nie
    przedstawiasz? Nie ma czego? Aa aa ...