  • Data: 2022-04-05 16:05:30
    Temat: Re: [Twizy] Bagażnik na kluczyk
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2022 14:31, ii wrote:

    > Klasyczny Porsche też mało oferuje i jest specyficzny. A jak już nie raz
    > mówiłem, żaden nowy samochód nie jest tani. Rower potrafi kosztować
    > kilkanaście tysi to ile to by było tanio jak chodzi o mały samochód taki
    > jak Twizy? Co z tego, że zgadzamy się pewnie w tym, że Twizy byłoby
    > powszechniejsze gdyby było tańsze niż rower? Bez urazy, ale argumentu
    > porównującego go do 19-letniego spalinowego grata za 3 tys w ogóle nie
    > widzę sensu analizować. Sprzedałem takiego grata i kupiłem Twizy.

    Uciekasz w skrajnosci. Porsche akurat pojade wszedzie o kazdej porze
    roku komfortowo i nie musze szukac dodatkowego bagaznika na kluczyk aby
    pojechac po maslo. Sprzedales grata ale tez pisales, ze masz inne
    samochody. Twizy jest specyficzne do specyficznych zastosowan najlepiej
    jako drugi czy trzeci samochod w gospodarstwie.

    > No i właśnie o tym były te filmiki, że nie muszę szukać osobnego
    > bagażnika. Jak Ty musisz to poradź się specjalisty.

    Nie widzialem tych filmikow bo mi sie te linki nie otwieraja. Skoro nie
    musisz miec osobnego bagaznika na kluczyk aby ci nikt nie ukradl masla
    to o po co ta dyskusja?

    > Tylko spalin jakoś nie zatrzymuje.

    Zatrzymuje czastki roznego typu. W wiekszosci to wystarczy aby unikanac
    albo odsunac w czasie jakas powazna chorobe.

    > No to Tobie do pracy nie wystarcza. Musisz czym innym jeździć. Czemu
    > masz problem z tym, że mi wystarcza?

    Ale to ty dzwonisz. Przeciez to nie ja probuje wszystkich dookola
    przekonac, ze Twizy jest dla nich jedynym i ostatecznym rozwiazaniem.

    > Te zestawy tym bardziej nie mają takiego kopa jak Twizy. Możesz odejść :-)

    Ale ten kop ci nie wystarczy aby taki zestaw wyprzedzic. Wiec jedziesz
    samochodem z plastiku pomiedzy zestawami wazacymi po 30t.

    > Załóżmy, że ja mam. Muszę być 'autoryzowanym przestawicielem'? Weź
    > gościu ogarnij, że ludzi ten samochód swoim widokiem po prostu cieszy.

    Ale to ty tu ciagle o zaletach Twizy piszesz nie ja, a jak ktos ma inne
    zdanie to zaczynasz przekonywac do swojego.