  • Data: 2022-04-04 12:25:06
    Temat: Re: [Twizy] Bagażnik na kluczyk
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/04/2022 10:55, ii wrote:

    > O bagażnik na kluczyk :-)

    No fajnie, rowery tez takie maja.

    > A jak masło ukradną ?

    Kto? Ten zamek stanowi taka przeszkode dla potencjalnego zlodzieja
    masla? Poza tym gdybym chcial ukrasc maslo wlascicielowi Twizzy to bym
    go spoliczkowal i sam by mi oddal ;)

    > Ile już mamy pandemię z pracą zdalną?

    Nie wiem, z rok czasu juz chetni u mnie w firmie moga jezdzic do biura
    kiedy chca. U mojej chyba wymyslili, ze maja raz w miesiacu byc
    obowiazkowo w biurze.

    > Czy mogę nim pojechać na biwak za miasto? (bo w mieście nie robi się
    > biwaków)
    > W odwiedziny do rodziny? (bo mieszkanie w kupie nie sprawdziło się)
    > Do sąsiedniego miasta przejechać się bus pasem? (bo w moim nie ma)
    > Na grzyby? (bo tutaj nie urosły)

    Do lasu nie bo bateria ci sie zapali i las podpalisz. Wszedzie indziej
    jesli lubisz takie ekstremalne wycieczki to jak najbardziej.

    > Czyli inne to komercyjny serwis.
    >
    > No i właśnie:
    > - Twizy nie robimy przeprowadzek. Bo przeprowadzki robimy samochodami
    > dostawczymi.
    > - nie asfaltujemy jezdni bo do tego służą maszyny do asfaltowania jezdni.
    >

    > Itp itd

    Gdyby Twizy bylo pelnoprawnym samochodem to nie byloby innych na rynku i
    kazdy mialby w domu dwa-trzy zamiast jednego normalnego.