  • 1. Data: 2010-01-01 13:05:46
    Temat: Turion 64 - jaka wydajność
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    Jak jest z wydajnością procesorów w tańszych laptopach, np. Turion 64 z
    zegarem w okolicach 1,7 GHz?
    Czy da się z takim procesorem spokojnie przeglądać WWW, gdzie flashy coraz
    więcej, a P4 2,4 GHz nie wyrabia?

    --
    Azarien

  • 2. Data: 2010-01-01 13:29:26
    Temat: Re: Turion 64 - jaka wydajność
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-01-01 13:05, Wiktor S. wrote:
    > Jak jest z wydajnością procesorów w tańszych laptopach, np. Turion 64 z
    > zegarem w okolicach 1,7 GHz?
    > Czy da się z takim procesorem spokojnie przeglądać WWW, gdzie flashy
    > coraz więcej, a P4 2,4 GHz nie wyrabia?

    No nie przesadzajmy - ja używam do WWW Atoma z zegarem 1.6 ;-)
    Na Pavilionie z Turionem 64 (X2) spokojnia można
    pograć w Wiedźmina na niskich detalach, czy w najnowsze
    Settlersy; VWWARE też sobie całkiem nieźle radzi.
    Jak dodasz sobie jakiś soft typu Adblock Plus, to będzie
    wszystko działać idealnie (źle napisane reklamy potrafią
    zarżnąć dowolny komputer...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 3. Data: 2010-01-01 14:54:41
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl>

    DooMiniK pisze:
    > Jak dodasz sobie jakiś soft typu Adblock Plus, to będzie
    > wszystko działać idealnie (źle napisane reklamy potrafią
    > zarżnąć dowolny komputer...).

    Ot co, a najbardziej to widać w gadu-gadu :(
    Twórca Flasha powinien być chyba najbardziej znienawidzoną personą w
    świecie informatyki

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko

  • 4. Data: 2010-01-01 15:22:40
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-01-01 14:54, Łukasz Lech wrote:

    > Ot co, a najbardziej to widać w gadu-gadu :(
    > Twórca Flasha powinien być chyba najbardziej znienawidzoną personą w
    > świecie informatyki

    Eeee - to raczej trzeba ręce ucinać na wysokości dupy niektórym
    "programistom", którzy układają klocki w programach typu WYSIWYG
    nie mając pojęcia, jak to działa ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 5. Data: 2010-01-02 12:23:17
    Od: quish <q...@i...pl>

    Wiktor S. pisze:
    > Jak jest z wydajnością procesorów w tańszych laptopach, np. Turion 64 z
    > zegarem w okolicach 1,7 GHz?
    > Czy da się z takim procesorem spokojnie przeglądać WWW, gdzie flashy
    > coraz więcej, a P4 2,4 GHz nie wyrabia?

    Turion 64x2 2.00GHz - w połączeniu HD2600XT większość gier bangla
    spokojnie na średnich detalach przy rozdzielczości 1680x1050.Taki tam
    Oblivion nawet na wysokich(bez AA)
    Pozdr4all

  • 6. Data: 2010-01-03 11:15:22
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Łukasz Lech napisała na pl.comp.pecet:

    > Ot co, a najbardziej to widać w gadu-gadu :(
    > Twórca Flasha powinien być chyba najbardziej znienawidzoną personą w
    > świecie informatyki

    Kto tego jeszcze używa? A nawet jeśli, kto używa oryginalnego klienta?
    Chyba tylko desperaci.

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2010-01-03 11:23:54
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Marcin Kocur wrote:

    > Kto tego jeszcze używa?

    Np z moich znajomych tylko 4 nie uzywaja Gadu.
    Wiec chyba mozna przyjac, ze wszyscy w pewnym przedziale wiekowym lub
    inaczej - ci, ktorzy sie na gadu "wychwowali".
    I zaznaczam, ze blizej mi do trzydziestki niz dwudziestki ;)

    > A nawet jeśli, kto używa oryginalnego klienta?
    > Chyba tylko desperaci.

    To juz inna sprawa.
    Chociaz co chwile widze defaultowe opisy typu "mam nowe gadu"...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 8. Data: 2010-01-03 21:57:55
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Turion 64x2 2.00GHz - w połączeniu HD2600XT większość gier bangla
    > spokojnie na średnich detalach przy rozdzielczości 1680x1050.Taki tam
    > Oblivion nawet na wysokich(bez AA)

    Dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Azarien