eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowegoRe: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Date: Mon, 16 May 2011 11:53:05 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Punto 1.3 multijet modelu turbiny nie pomnę ale byly tam 2 wersje. jedna ze
    zmienna geometrią a druga zwykla. ja mam ta zwykla.
    tak wiec jest tam jeden zawor tylko.przewodow podcisnienia nie ruszalem,
    cięgna również.
    demontowalem turbo zeby wymienic kata, zawiozlem je tez do jednego zakladu
    zeby wykrecili mi z niej zerwaną śrubę (w wypadku ze stycznia o
    ilepamietasz). zlozylem do kupy i turbina zachowuje sie dziwnie. wkreca sie
    na za wysokie obroty (inny dzwiek) i daje za duze cisnienie pod obciazeniem.
    dodatkowo nie jest za kazdym razem takie samo
    czasami doleci do 1,4 czasami do 1,7. wlacza sie pozno - od ok 3krpm a
    wczesniej od 2-2,5 max.
    mowiac przepustnica mialem na mysli zawor w turbinie otwierajacy sie jak
    jest cisnienie wlasciwe