eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowegoRe: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbosprezarka - sila z jaka powinna dzialac dzwignia zaworu upustowego
    Date: Mon, 16 May 2011 11:40:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <iqqrds$jfa$1@news.onet.pl>
    References: <iqqr0p$bgo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.11.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1305538812 19946 109.231.11.152 (16 May 2011 09:40:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 09:40:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iqqr0p$bgo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368537
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-16 11:33, Michał Gut pisze:
    > czy jak to tam nazwac. chodzi mi o zawor ktory steruje przepustnica zeby
    > sie nie wkrecala za mocno sterowany pod(nad)cisnieniem.
    > otoz moja turbina po demontazu i montazu wkreca sie zamiast na 1,3 to na
    > 1,7bara no i wyje niemilosiernie. zrobilem pare testow i zdlajem pomiary
    > i nie bede katowal jej dalej.
    >
    > przy demontazu zauwazylem ze dzwigienka nie rusza sie(tzn dzialajac na
    > nia kciukiem nie moglem jej ruszyc w jedna ani w druga strone. z jaka
    > sila to powinno dac sie obrocic?
    >
    Napisz jeszcze raz o co Ci chodzi bo mieszasz przepustnice zawory
    turbinę w jedną papkę i ciężko zorientować się o co Ci chodzi ale
    domyślam się że chodzi Ci o "waste gate".
    Powiedz jeszcze jakie to auto i jaki silnik, dobrze by było model
    turbiny. Przy seryjnych ustawieniach cięgno od WG powinieneś dać rady
    normalnie ręką popchnąć. Jak będzie ustawione za twardo będziesz miał za
    duże doładowanie bazowe. Sam wymieniałeś turbo czy ktoś to robił, jesteś
    pewny że nie ruszałeś cięgna WG? Wszystkie podciśnienia sterowania do
    turbo podłączyłeś poprawnie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: