  • Data: 2011-05-05 23:26:41
    Temat: Re: Turbodekoder N - słychać w nocy ?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam turbo - nic nie słyszymy...

    Bo to jest subiektywne i zależy od poziomu tła, jak mieszkałem w mieście
    to w nocy słychać było tylko odgłosy miasta i czasem jak u sąsiada
    wirowała pralka jak prał po nocy, teraz kiedy mieszkam na terenie
    rekreacyjnym gdzie najbliższa ulica jest ponad pół kilometra dalej za
    lasem a w bezpośrednim sąsiedztwie trzy zamieszkałe domy na kilkanaście
    pustych to za głośny w nocy okazał się nawet tykający co sekundę zegarek
    na ścianie w sąsiednim pokoju.