-
Data: 2011-09-18 22:32:03
Temat: Re: Turbo Kamera - jakość paliw
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-09-18 15:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello DoQ,
>
> Sunday, September 18, 2011, 2:51:39 PM, you wrote:
>
>>> Jasne. Lepiej jak obecnie, czyli przyjazd na stację MIESIĄC po
>>> zgłoszeniu na pobranie próbki paliwa i stwierdzenie, że wszystko jest
>>> OK. I wcześniejsza odmowa pobrania próbki z baku czy też wzięcia do
>>> analizy paliwa komisyjnie zlanego z baku do kanistra w ASO.
>> Ciekawe jak to jest. Kilkaset/kilka tysięcy transakcji dziennie, paliwo
>> niby skandaliczne a nie jeździ jeden samochód.
>
> Jak bys zobaczył, co się stało z silnikiem, to nie dziwiłbyś się, że
> podejrzewałem paliwo... A, że tylko mój? Nie kazdy wyjeżdża paliwo
> niemal do zera i tankuje pod korek. Nie każdy jeździ szybko, zmuszając
> silnik do bardziej wytężonej pracy. Tysiąc samochodów przy jeździe
> miejskiej nie odczuje wyższej temperatury spalania, tysiąc pierwszy na
> autostradzie wypali tunel w głowicy.
Problem zazwyczaj jest taki, że to że padło tu i teraz wcale nie oznacza
że to ostatnio zatankowane paliwo było winne.
Problemem będzie raczej regularne tankowanie jakiś alchemicznych
wynalazków aż w końcu silnik powiedział dość.
Bo fakt, że dzisiejsze silniki sterowane sondą lambda pewnie
przynajmniej zapalą MIL jeżeli z paliwem jest coś bardzo nie tak,
chociaż to już może zależeć od konkretnych rozwiązań w ECU.
>> Jakoś kolejek reklamacji tam raczej nie było.
>
> Jasne. Tylko że paliwo zostało przebadane przez laboratorium
> (nieautoryzowane) i zawierało dziwne domieszki (m.in. ON i aceton).
> Niestety - w sprawach paliw tylko wyniki autoryzowanych laboratoriów
> są brane pod uwagę. I tylko przy pobraniu próbki zgodnie z procedurą.
> A to nastąpiło miesiąc po zdarzeniu.
>
> Nie było żadnego sposobu na zmuszenie właściwych organów do pobrania
> próbki paliwa tuż po zdarzeniu.
Taki ból jest ogólnie przy wszystkich sprawach cywilnych.
Sam musisz zgromadzić dowody i generalnie nikt Ci w tym nie pomoże.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.11 23:29 Cavallino
- 18.09.11 23:50 Tomasz Pyra
- 18.09.11 23:51 Tomasz Pyra
- 18.09.11 23:58 Cavallino
- 19.09.11 01:32 kamil
- 19.09.11 08:21 rzymo
- 19.09.11 11:04 kamil
- 19.09.11 15:07 J.F
- 19.09.11 15:15 Cavallino
- 19.09.11 23:49 to
- 20.09.11 08:09 Cavallino
- 20.09.11 17:01 to
- 20.09.11 17:29 Cavallino
- 20.09.11 18:32 to
- 20.09.11 19:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=