eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTurbo Kamera - jakość paliwRe: Turbo Kamera - jakość paliw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Sep 2011 22:32:03 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Turbo Kamera - jakość paliw
    References: <j54ghh$8n7$1@mx1.internetia.pl> <1...@p...pl>
    <j54pjd$ukv$1@mx1.internetia.pl> <8...@p...pl>
    In-Reply-To: <8...@p...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <4e765540$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.156.147
    X-Trace: 1316377921 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.25.156.147:3719
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399381
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-18 15:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello DoQ,
    >
    > Sunday, September 18, 2011, 2:51:39 PM, you wrote:
    >
    >>> Jasne. Lepiej jak obecnie, czyli przyjazd na stację MIESIĄC po
    >>> zgłoszeniu na pobranie próbki paliwa i stwierdzenie, że wszystko jest
    >>> OK. I wcześniejsza odmowa pobrania próbki z baku czy też wzięcia do
    >>> analizy paliwa komisyjnie zlanego z baku do kanistra w ASO.
    >> Ciekawe jak to jest. Kilkaset/kilka tysięcy transakcji dziennie, paliwo
    >> niby skandaliczne a nie jeździ jeden samochód.
    >
    > Jak bys zobaczył, co się stało z silnikiem, to nie dziwiłbyś się, że
    > podejrzewałem paliwo... A, że tylko mój? Nie kazdy wyjeżdża paliwo
    > niemal do zera i tankuje pod korek. Nie każdy jeździ szybko, zmuszając
    > silnik do bardziej wytężonej pracy. Tysiąc samochodów przy jeździe
    > miejskiej nie odczuje wyższej temperatury spalania, tysiąc pierwszy na
    > autostradzie wypali tunel w głowicy.

    Problem zazwyczaj jest taki, że to że padło tu i teraz wcale nie oznacza
    że to ostatnio zatankowane paliwo było winne.
    Problemem będzie raczej regularne tankowanie jakiś alchemicznych
    wynalazków aż w końcu silnik powiedział dość.

    Bo fakt, że dzisiejsze silniki sterowane sondą lambda pewnie
    przynajmniej zapalą MIL jeżeli z paliwem jest coś bardzo nie tak,
    chociaż to już może zależeć od konkretnych rozwiązań w ECU.

    >> Jakoś kolejek reklamacji tam raczej nie było.
    >
    > Jasne. Tylko że paliwo zostało przebadane przez laboratorium
    > (nieautoryzowane) i zawierało dziwne domieszki (m.in. ON i aceton).
    > Niestety - w sprawach paliw tylko wyniki autoryzowanych laboratoriów
    > są brane pod uwagę. I tylko przy pobraniu próbki zgodnie z procedurą.
    > A to nastąpiło miesiąc po zdarzeniu.
    >
    > Nie było żadnego sposobu na zmuszenie właściwych organów do pobrania
    > próbki paliwa tuż po zdarzeniu.

    Taki ból jest ogólnie przy wszystkich sprawach cywilnych.
    Sam musisz zgromadzić dowody i generalnie nikt Ci w tym nie pomoże.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: