  • 51. Data: 2011-10-09 20:05:40
    Temat: Re: Turbo Kamera - Mazda
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 15:14, DoQ pisze:

    > A czym się różni wystrzelenie wszystkich poduszek od jednej poduszki?
    > Tym bardziej że moduł jest jeden, wspólny
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Moduł może i jest jeden wspólny. Mi wszystkie poduszki nie wyszły.

  • 52. Data: 2011-10-09 20:06:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-09 20:02, DoQ wrote:
    > Chętnie się dowiem, co ma amortyzator do sterownika z akcelerometrem
    > przykręconego do tunelu środkowego.

    Dokładnie to co sprytnie wyciąłeś. Czyli pukanie i trząchanie sterownikiem.

  • 53. Data: 2011-10-09 20:09:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dokładnie to co sprytnie wyciąłeś. Czyli pukanie i trząchanie sterownikiem.

    O serio? Czyli umieścili go akurat na tym tunelu przez własną niewiedzę?
    Przecież mogli go przykręcić do zderzaka.. a nie nie mogli, nie mieli
    Polaka programisty.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-10-09 20:10:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 20:05, megrims pisze:

    > Moduł może i jest jeden wspólny. Mi wszystkie poduszki nie wyszły.

    Ale conajmniej kilka. ATSD które wystrzeliły?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-10-09 20:13:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-09 20:09, DoQ wrote:
    > O serio? Czyli umieścili go akurat na tym tunelu przez własną niewiedzę?

    A kto tak twierdzi i w którym miejscu?

    > Przecież mogli go przykręcić do zderzaka.. a nie nie mogli, nie mieli
    > Polaka programisty.

    Do *kogo* konkretnie ta uwaga?

  • 56. Data: 2011-10-09 20:15:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 19:59:07 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Wybitnie "inteligentny" to byłby programista który nie potrafiłby
    > doróżnić przypierdalania młotkiem w amortyzator od zderzenia. Jesli
    > faktycznie nie potrafi - to wina Mazdy.

    Jesteś z pms, więc nie masz prawa się znać!!!!
    Nie masz tez prawa się zorientować, że puknięcie od góry nie powinno w
    ogóle wystrzelić poduszek, bo przyśpieszenie działa w kierunku, z którego
    żadnych poduszek póki co nie ma.
    To nic, że auto musiałoby koziołkować, żeby odpalić wszystkie poduszki,
    zwłaszcza takie auto, które ma ich komplet - przednie, boczne, kurtyny itp.
    To nic, że osobiście widziałem auto, które wpadło w poślizg, zrobiło kilka
    piruetów na autostradzie, w końcu przyrżnęło tyłem w barierę i tak się
    skończyło. Odpaliła tylko jedna kurtyna, bo komputer był na tyle
    inteligentny, żeby sobie pomierzyć uszkodzenia z wszystkich stron i
    stwierdzić, że nie ma potrzeby odpalać innych. Auto sprzed około 12 lat w
    tym momencie.
    Jesteśmy z pms, nie mamy prawa się znać i koniec!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 57. Data: 2011-10-09 20:16:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 18:36, DoQ pisze:

    > No, u Megrimsa powinna wystrzelić przecież jedna - trzeba zrobić
    > dochodzenie na koszt Mercedesa dlaczego wystrzeliło kilka ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    U mnie wyjechała kurtyna lewa i 5 poduszek.

    Zostały jeszcze 2 poduszki w prawych fotelach i prawa kurtyna.

  • 58. Data: 2011-10-09 20:18:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A kto tak twierdzi i w którym miejscu?

    A kto pisał o programistach, porównując pukanie w amortyzator z pukaniem
    w sterownik z akcelerometrem?

    > Do *kogo* konkretnie ta uwaga?

    Do Ciebie, a kogo?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 59. Data: 2011-10-09 20:20:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 20:15, Waldek Godel pisze:

    > Jesteśmy z pms, nie mamy prawa się znać i koniec!!!!

    No zwłaszcza Ty Walduś znasz się wybitnie, szczególnie że podpierasz
    swoje doświadczenie na prasie motoryzacyjnej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-10-09 20:21:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 20:10, DoQ pisze:

    > Ale conajmniej kilka. ATSD które wystrzeliły?
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    1. kierowca w kierownicy
    2. kierowca na jaja ;)