-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo Kamera - Mazda
Date: Sun, 09 Oct 2011 23:35:08 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 50
Message-ID: <j6t42d$70e$1@news.onet.pl>
References: <j6rsgb$mcq$1@mx1.internetia.pl> <j6rvj5$1oq$1@news.onet.pl>
<4e91ecdd$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <j6ssll$agp$1@news.onet.pl>
<4e920fea$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318196109 7182 89.74.40.231 (9 Oct 2011 21:35:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Oct 2011 21:35:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
In-Reply-To: <4e920fea$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405373
[ ukryj nagłówki ]On 2011-10-09 23:19, Tomasz Pyra wrote:
>> Dokładnie w ramach w jakich może te modyfikacje wykryć firmware. Nie
>> chroni to przed uderzeniem meteorytu co prawda, ale przed podpięciem
>> złego czujnika powinno.
> To też nie jest takie proste.
> Po pierwsze komplikując system robi się go bardziej awaryjnym
W niczym to nie przeszkadza wkładać skompilowane systemy komputerowe do
samochodów. Robi się to i bedzie się robić. A komplikacja silników?
Pierdyliard trących o siebie elementów i jakoś nikomu nie przychodzi do
głowy upraszaczać. Wręcz przeciwnie, ilośc potencjalnych miejsc awarii
rośnie.
> i
> trudniejszym w serwisowaniu.
Nie. Dobrze zrobiony system komputerowy potrafi się sam zdiagnozować.
"Popusła mi się łączność z prawą kurtyną" jest lepsze niż "nie działam".
Ponadto serwisowanie to prosty sposób na zwiększenie zysków, o ile
odbywa się po gwarancji i dotyczy rzeczy niemożliwych do naprawy przez
Henia.
> Oprogramowanie które będzie kontrolować fafnaście parametrów żeby
> wykluczyć niepotrzebne odpalenie poduszki stanie się bardziej podatne na
> łapanie fałszywych alarmów
Zaprzeczas sam sobie. Jesli oprogramowanie zbiera dodatkowe dane żeby
dzialać lepiej i działa w wyniku tego gorzej to jest złe i nie powinno
być brane pod uwagę w tej dyskusji tylko naprawione.
> które skończą się tak że więcej kierowców
> będzie jeździło z nieaktywnymi poduszkami (bo komputer wykrył jakiś
> pozanominalny odczyt w jednym z iluśtam redundantnych systemów).
To lepiej niż nic nie wiedzieć. "Mam problem z poduszkami" jest w
ogolności lepsze niż "Wydaje się że może byc ok, ale nie wiem, może".
> A przegląd skomplikowanego systemu też nie będzie możliwy byle gdzie i
> pewnie będzie kosztował konkretne pieniądze.
System potrafi się sam przeglądać. To jest tanie, jednorazowo
implementowane rozwiązanie. Niewiele podwyższa koszta.
> Efekt będzie taki że jednemu uratujemy kilka tysięcy złotych za
> wystrzelone poduszki, a kilku zginie w wypadkach w których poduszki nie
> odpalą, bo skomplikowany system miał jakieś wątpliwości.
Mowisz o bardzo ważnej rzeczy: musi się opłacać. Jednak to ma swoje
granice, nie może być aż tak tanie że strzela w twarz z byle zwarcia
druta. I nie strzela.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.11 23:46 DoQ
- 10.10.11 10:57 Gotfryd Smolik news
- 10.10.11 11:07 Gotfryd Smolik news
- 10.10.11 11:10 Myjk
- 10.10.11 11:56 Artur Maśląg
- 10.10.11 12:05 masti
- 10.10.11 12:16 Artur Maśląg
- 10.10.11 14:15 Karolek
- 10.10.11 14:28 Karolek
- 10.10.11 15:59 DoQ
- 10.10.11 16:08 Karolek
- 10.10.11 19:22 Sebastian Biały
- 19.10.11 19:51 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?