  • Data: 2010-01-15 11:01:44
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hipgup$ub6$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Cavallino"

    > Napisałem i nie mam zamiaru ani cię zmuszać do czytania ani robić ci
    > streszczeń. Newsy mają pomagać w rozwiązywaniu problemów

    To chyba jakieś inne definicje znasz.
    Grupy dyskusyjne są po to aby dyskutować o jakimś problemie, to nie jest
    help desk.
    A trudno dyskutować o czymś o czym nikomu się najpierw nie chce napisać.
    No chyba że też nie wiesz. ;-)

    Ale jak nie chcesz to ja zacznę o zaletach SkyView które pamiętam:

    1.
    Możliwość odpalenia wielu instancji programu w tym samym czasie - to daje
    szansę na niezależne nagrywanie/oglądanie różnych kanałów.
    Nie wiem co prawda jak w takim przypadku jest z dzieleniem uprawnień do
    tychże kanałów, czy też jest szansa je podzielić.

    Niemniej sam fakt jest cenny - np. w dvbviewerze tego nie zrobisz, a co za
    tym idzie gdy korzystasz z phoenixa i chcesz nagrywać kanał kodowany, to
    musisz w tym samym czasie go oglądać, inaczej wtyczka nie odkoduje programu
    w tle.

    Gdyby dało się odpalić program po raz drugi ten problem by nie występował,
    bo mógłbyś sobie obejrzeć cokolwiek innego w drugiej instancji.