  • Data: 2010-01-15 11:36:47
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > Ja akurat miałem problemy z tunerem naziemnym, tam raczej
    > zaimplementowanego diseqa niet, więc nie to było przyczyną.
    > No i umiejętność pracy na danym sterowniku nawet wtedy gdy jest
    > niedopracowany, jest też jakimś wyznacznikiem.
    Oczywiście że można się bawić w hackera ale to i zabiera nieporównywalnie
    więcej czasu (podsłuchiwanie wymiany danych ze sterownikiem i ich
    interpretacja) i nie zapewnia ani kompletności ani rzetelności uzyskanych
    wyników. Jak twój producent udostępnia SDK do twojego urządzenia to podeślij
    będzie jasne dlaczego nie działa.

    pzdr
    olo