  • Data: 2010-01-15 11:18:54
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hipih1$hfh$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Cavallino"

    > Więcej możesz je odpalić na wielu różnych kartach.

    To się rozumie samo przez sie, dla jednej karty nie miałoby to wielkiego
    sensu, bo i tak za wiele sobie nie pooglądasz z powodu ograniczeń
    sprzętowych - dwugłowicowych kart raczej nie ma za wiele.

    > to cecha wtyczek, jak ktoś napisze wieloinstancyjną to dlaczego nie

    Jasne, ale czy spotkałeś takową, która poradzi sobie z kartą Cyfry?
    Ja nie.

    > Daje się ale i tak jesteś zmuszony do wyboru z jednego transpondera.

    Wiem, ale już mogę sobie obejrzeć coś z tunera naziemnego czy wcześniej
    nagranego.

    > Zresztą możesz też uruchomić SV jak serewr http i nagrywać klientem na
    > innym kompie np.

    To już prościej mi odpalić drugi (inny) program do obsługi tunera naziemnego
    czy oglądania zgranego wcześniej materiału (tak właśnie robię).
    Oczywiście gdyby jedne program to zapewnił, byłoby to lepsze rozwiązanie.