  • Data: 2010-01-15 11:42:00
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hipjtn$kg$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Cavallino"

    > Może ale to jak kierowca nieinteresujący się samochodami.

    Dokładnie tak, tyle że nie samochodami a zadaą ich działania.

    Mnie jest dokładnie obojętnie jakim cudem tłoki poruszają się w silniku, ani
    nie zamierzam wnikać w to czy producent zwalił mechanikę czy oprogramowanie
    komputera.
    Od tego są inni.
    Dla mnie jest ważne czy samochód jedzie, czy stoi w serwisie.

    Zdecydowanie istotniejsze od technicznych niuansów jest to jak go wykonano,
    jak zaprojektowano jego wnętrze, czy jest wygodny, czy fajnie wygląda, ile
    kosztuje itd.