  • Data: 2010-01-14 20:00:51
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > A nadaje się jako htpc do codziennego użytku?

    > Ano czyli się nie nadaje.
    Dokładnie jak HTPC nadaje się nie dla wszystkich koniec kropka.

    > Ja mówiłem o poważnych, dopracowanych programach, a nie jakichś wydziwach.
    Co jest wydziwem ? Jak poznajesz jaki program jest "poważny" a jaki
    "dopracowany"?.
    Na razie to program jest poważny i dopracowany jeżeli współpracuje z twoim
    egzotycznym tunerem DVB-T AFAIK. Może przynajmniej zanim się wypowiesz,
    poczytaj co potrafi SV tu:
    http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25
    lub po angielsku dla zalogowanych tu:
    http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25
    to będziesz wiedział co potrafi SV a DVBView prawdopodobnie nigdy nie będzie
    umiał.
    Jak poczytasz jeszcze o DivX Windows to może zrozumiesz że stabilność i
    jakość obrazu i dźwięku to w znikomym stopniu sprawa softu a komplet -
    urządzenie DVB-X i jego sterowniki, OS, karta grafiki i kodeki obsługujące
    graf przetwarzania informacji a film możesz sobie puścić samym programem
    grapheditor bez jakiegokolwiek programu obsługi karty.

    > O ile zresztą pamiętam to skyview próbowałem użyć, ale nie potrafił
    > skorzystać z mojego tunera dvb-t (mimo że wszystkie inne programy bez
    > problemu to robią), więc sam sie skreślił.
    >
    > A teraz wypadałoby się wycofać z zarzutu pisania bzdur, który mi
    > postawiłeś.
    Dobrze - piszesz NIEPRAWDĘ którą potem dowodzisz swoją ignorancją.

    pozdr
    olo