    From: "mu" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tuner TV z mpeg-4
    Date: Sun, 5 Apr 2009 22:53:51 +0200

    "Michal Bien" wrote in message news:grb4qv$29p$1@mx1.internetia.pl...

    > Dziękuję. Opis możliwości wygląda interesująco.
    > Gorzej że to shareware a 50 USD już trochę sporawo.
    > W opisie na stronie jest wspomniane że TERAZ ma status
    > shareware i prośba o wsparcie. Czy mam rozumieć że wcześniejsze,
    > prostsze wersje były bezpłatne?

    chyba faktycznie jest jak piszesz. ja mam na dysku stara wersje 0.301 i tam
    nie ma zadnej aktywacji, a do samego ciecia sie nadaje. nawet h264 cielo.

> [...]
    > goni, a jak wolne to szkoda takiej ładnej pogody na filmy.
    > Zestandaryzowany kontener AVI (xvid) jest maksymalne uniwersalny - da
    > się go obejrzeć na odtwarzaczu stacjonarnym mpeg4, laptopie w drodze czy
    > nawet co lepszym smartphonie. Z TS/MPEG2-TS który produkuje tuner PVR są
    > jednak problemy - nawet VLC/mplayer go nie przyjmują, tak samo jak
    > odtwarzacz stacjonarny DVD. Pod windows jedyne co to odczytuje (ale też
    > z zacięciami) to MPC HomeCinema z wewnętrznym demultiplexerem TS, a
    > oglądanie tylko na tunerze PVR który to nagrał jest mało uniwersalne.

    o ile pakiet jest typowy czyli 188/184 bajtowy to mozna probowac czytac ts'a
    programem tsreader, streamowac do vlc i dopiero w vlc transkodowanie do avi.
    straszna kombinacja ale moze sie udac ;)

    mu.