  • Data: 2012-02-03 18:17:32
    Temat: Re: Tuner TV via USB -- kolejny raz
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posklejaj sobie:

    http://www.ebay.pl/itm/USB-2-0-Digital-DVB-T-HDTV-TV
    -Tuner-Recorder-Receiver-/160579448162?pt=LH_Default
    Domain_0&hash=item256347ed62

    O ile wiem, będzie działał. Niestety nie testowałem. Testowałem TV z
    anteną na analog i na dvbt. Ta sama odległość do nadajnika, dvbt o
    wieeeeele słabsza moc. antena - pętla z drutu wielkości talerza. analog
    - mocno zaśnieżony obraz, czasami przebijają kolory. DVbt - czulszy na
    ustawienie anteny, ale jak załapie - obraz żyeleta.
    Co do tego co jest nadawane w Dvbt - dla mnie masakra, więc olałem
    dalsze zabawy z anteną.
    Jeśli nie zdecydujesz się na zakup z Ebaya, to poprostu poczekaj,
    urządzenia te stanieją do 10 usd.

    ToMasz