  • Data: 2012-02-03 15:49:22
    Temat: Re: Tuner TV via USB -- kolejny raz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" r...@w...kopernik.gliwice.pl

    > Jesteś odporny na wiedzę jak mało kto. W zacytowanym wątku (na forum

    IMO jestem raczej odporny na rady typu -- kup kilka tunerów, kilka anten,
    potestuj, pomierz czymś miarodajnym, opisz wyniki pomiarów i badań czy
    testów... A następnie daj nam pieniądze na piwo oraz na zakupienie
    najbardziej gównianych tunerów DVB-T...

    > Emitela - a więc firmy budującej i zarządzającej infrastrukturą DVB-T, wypowiada
    się tam czasami ich pracownik) są dziesiątki
    > opinii właścicieli takich tunerów i anten. Ale dla ciebie ważniejszy jest qwerty
    gdyż jest w usenecie. Ręce opadają. Zamiast

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jgbh4u$bk$...@i...gazeta.pl

    > darmo. :) Co więcej -- rozumiem, że nikt z Was nie miał do
    > czynienia z takimi tunerami, a niewielu w ogóle ma do czynienia
    > z DVB-T. Najwyraźniej jedyną osobą, z jaką można porozmawiać
    > jest qwerty. :) On nawet zbudował swoja własną antenę. :)

    Jak widać wyraźnie (widać?) porównałem go z innymi uczestnikami tego
    wątku, nie zas z Emitelem. :)

    > rzeczowymi opiniami właścicieli działających instalacji DVB-T tracisz czas na
    pisanie pierdół o kościele, psychiatrykach i
    > groszowych odsetkach. Współczuję ale szkoda mi czasu na dalsze pisanie
    > EOT

    Trudno zgadnąć, czy DVB-T na takiej małej antence w lesie ma sens, ale
    EOTu nie ma. Tak więc wróżba (co do zakończenia T) nie sprawdziła się.
    Zatem i inne Twoje wypowiedzi są (jakby to określić) niewiarygodne.

    Już wiem, że mogę wystawić antenę nad dach bloku (czy domu) i poprowadzić
    drutu do tunera, lub (IMO lepiej) od tunera do komputera i cieszyć się
    bezpłatną ;) telewizją cyfrową. :) Wiem też, że na takiej krótkiej
    antence w lesie może być różnie, zazwyczaj dobrze, bo bez zakłócania
    ciszy w lesie. ;)

    Raczej należy oczekiwać rozwoju wszędobylskiego dostępu do sieci
    komputerowych niż do DVB-T, która jest IMO mocno spóźniona.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'