    From: "Remek" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tuner TV Sat
    Date: Wed, 8 Jun 2011 22:21:55 +0200

    Użytkownik "kilokitu" napisał:

    Akurat do tego tunera jest dostępny soft do wgrywania nowego
    oprogramowania i edycji list kanałów.
    Ale ja spróbowałem czegoś innego. Zauważyłem, że tuner resetuje się
    zawsze w tym samym miejscu podczas skanowania. Zapamiętałem to miejsce
    (procenty przeskanowanych kanałów) i przy następnym skanowaniu przez
    chwilę zasłoniłem konwerter ręką (mam łatwy dostęp bo antena jest na
    balkonie).

    Ja przypadkiem odkryłem coś innego. Tuż przed "wysypką" wcisnąłem "ESC".
    Zapisało się to co przeskanował. Kolejna próba skanowania dochodzi do 94-95%
    i już się nie resetuje, ale zapisuje to co znalazł. Brakuje tych kilka
    procent, ale to już sobie daruję, Softu nie odważę się sam upgradeować. Może
    się to skończuyć zakupem nowego tunera. Spróbuję oczywiście Twojej metody.

    > Ciekawe co takiego leci z satelity, że aż wysypuje się
    > program w tunerze?

    I to tylko na Astrze 19,2. Na innych "Astrach" i Hotbirdzie to nie
    występuje.

    Remek