    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Date: Mon, 18 May 2009 23:06:20 +0200

    Korban pisze:
    > Widzę, że usunięto w nowych soniakach wszystkie przyciski z lewej
    > strony ekranu, funkcje upchnięto na kółku z prawej strony, czyli teraz
    > mogę niechcący włączyć dłonią flash, zmienić iso lub tryb wykonywania
    > zdjęć :), suuper. Gdzieś zniknął przełącznik od stabilizacji obrazu, a
    > z wyświetlacza wyparował procentowy wskaźnik baterii. Widzę, że sony
    > dąży w kierunku małpki z wymiennym obiektywem. Szkoda, jednak
    > poprzednia seria była moim zdaniem bardziej funkcjonalna.

    Zdaje się, że chwalili się, że body daje się obsługiwać jedną ręką. Stąd
    te zmiany w przyciskach. Osobiście nie żal mi przycisku do stabilizacji,
    wyłączanie jej jest tak sporadyczne, że nie ma co płakać.

    Co do akumulatora to rzeczywiście jest inny, ale nie jakiś nowy, tylko
    obecny od długiego czasu na rynku już. Czyli będzie bardzo tani i od razu
    dostępny z zamiennikami. Amatorzy się chyba ucieszą.

    Dla mnie najdziwniejszy to jest biały ekranik. Kto to wymyślił?!

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564