  • 1. Data: 2012-03-14 11:49:47
    Temat: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym
    zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie,
    glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.

    Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej,
    czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w
    instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na
    starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

    Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i
    wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie,
    ze ten metal jakis felerny.

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2012-03-14 12:11:05
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na
    > starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

    zalozyles glowice na stara uszczelke?

  • 3. Data: 2012-03-14 12:25:44
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i
    > wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze

    Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
    O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej
    pisać...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2012-03-14 12:37:36
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Ukaniu" <l...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
    > O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej

    Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....

    Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?

  • 5. Data: 2012-03-14 12:40:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-14 12:37, Andy Niwiński pisze:

    > Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....
    >
    > Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?

    Wiesz, jak są tacy "mundrzy" że jeżdżą na tarczach zdartych do
    wentylacji, to założenie głowicy na starą uszczelkę to pikuś. Pan pikuś.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-03-14 13:33:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Wednesday, March 14, 2012, 12:40:24 PM, you wrote:

    > Wiesz, jak są tacy "mundrzy" że jeżdżą na tarczach zdartych do
    > wentylacji, to założenie głowicy na starą uszczelkę to pikuś. Pan pikuś.

    Trzy razy czytałem oryginalnego posta i dopiero za trzecim razem mój
    mózg zdołał przeczytać "starą uszczelkę". Wcześniej skrzętnie to
    omijał - dla mojego bezpieczeństwa. Autentycznie chce mi sie rzygać
    jak do mnie dociera, jak można dziadować. To jest po prostu
    niewyobrażalne :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-14 13:47:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2012 12:33, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > omijał - dla mojego bezpieczeństwa. Autentycznie chce mi sie rzygać
    > jak do mnie dociera, jak można dziadować. To jest po prostu

    A może facet po prostu nie wiedział, a chce się nauczyć samemu takie
    rzeczy robić? Ja wiem, że na PMSie siedzą wyłacznie nieomylni
    miszczoffie kierownicy hamujący na 4 metrach na śniegu i z każdego
    poślizgu wychodzący kontrą i ręcznym ratując przy tym dziecko z
    płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
    ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-03-14 13:51:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-14 13:47, kamil pisze:

> [...]
    > płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
    > ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

    Jak zmieniasz dziecku pampersa to zakładasz na brudną dupę? Temat
    wymiany UPG jest tak oklepany, że nie jest filozofią znaleźć jakieś
    podstawowe informacje w necie.

  • 9. Data: 2012-03-14 14:07:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 01:47 PM, kamil wrote:

> [...]
    > płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
    > ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

    Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
    więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-03-14 14:43:52
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
    > więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

    Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?

    Pozdrawiam - Darek.