-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Date: Wed, 14 Mar 2012 12:25:44 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 25
Message-ID: <4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.144.51
X-Trace: 1331724345 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 83.24.144.51:4215
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438926
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym
> zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie,
> glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.
>
> Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej,
> czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w
> instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na starej
> uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).
>
> Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i
> wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze
> ten metal jakis felerny.
Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej
pisać...
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.12 12:37 Andy Niwiński
- 14.03.12 12:40 Grejon
- 14.03.12 13:33 RoMan Mandziejewicz
- 14.03.12 13:47 kamil
- 14.03.12 13:51 Grejon
- 14.03.12 14:07 AZ
- 14.03.12 14:43 news-gazeta
- 14.03.12 14:46 AZ
- 14.03.12 14:53 Ukaniu
- 14.03.12 15:01 AZ
- 14.03.12 15:05 RoMan Mandziejewicz
- 14.03.12 15:08 AZ
- 14.03.12 15:52 Ukaniu
- 14.03.12 15:57 RoMan Mandziejewicz
- 14.03.12 16:01 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=