eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzeszczenie po zalozeniu glowicyRe: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Date: Wed, 14 Mar 2012 12:37:36 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <jjpvu6$qo9$1@dont-email.me>
    References: <jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 Mar 2012 11:37:42 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="saSWeKHibaEEZM7mq0trig";
    logging-data="27401";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Z2pVFzC8qSy6CluavM52/"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16807
    In-Reply-To: <4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:KtDuCDds06L05ZyGXZsRWfOSh8o=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438929
    [ ukryj nagłówki ]


    "Ukaniu" <l...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:4f608039$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:jjpt4b$t4e$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam,
    >> Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym
    >> zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie,
    >> glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.
    >>
    >> Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej,
    >> czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w
    >> instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na
    >> starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).
    >>
    >> Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i
    >> wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze
    >> ten metal jakis felerny.
    >
    > Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
    > O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej
    > pisać...
    >
    Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....

    Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: