  • Data: 2012-03-14 17:58:21
    Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:9390323648$20120314160153@squadack.com...

    > Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
    > dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
    > szpilki się urywają...

    Ja kiedyś koledze sprzedałem silnik od Passata rocznik ok. 1989 z walniętą
    głowicą. On miał pęknięty blok, więc z dwóch mechanior mu zrobił jeden
    silnik. Tyle, że to był taki miszcz, że użył mojego bloku, mojej starej
    uszczelki i jego głowicy z jego starymi śrubami. Na pytanie, czy nie trzeba
    by przeszlifować głowicy, to fachowiec po przetarciu jej brudną szmatą
    zawyrokował, że jest cacy i nic nie trzeba robić. Do dzisiaj podziwiam
    jakość przewodów gumowych i opasek na układzie chłodzenia w Passacie. Kumpel
    przejechał tak 1000 km i gumy nabrały podwójnej średnicy. Ne padła ani
    chłodnica, ani zbiorniczek, ani żadna guma.