-
Data: 2012-03-14 17:58:21
Temat: Re: Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:9390323648$20120314160153@squadack.com...
> Hello Ukaniu,
>
> Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:
>
>>> Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
>>> konkretnego wymiaru.
>> Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
>> uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
>> Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
>> śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
>> rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie
>> rys
>> też jest bardzo istotne.
>
> Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
> dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
> szpilki się urywają...
>
Ja kiedyś koledze sprzedałem silnik od Passata rocznik ok. 1989 z walniętą
głowicą. On miał pęknięty blok, więc z dwóch mechanior mu zrobił jeden
silnik. Tyle, że to był taki miszcz, że użył mojego bloku, mojej starej
uszczelki i jego głowicy z jego starymi śrubami. Na pytanie, czy nie trzeba
by przeszlifować głowicy, to fachowiec po przetarciu jej brudną szmatą
zawyrokował, że jest cacy i nic nie trzeba robić. Do dzisiaj podziwiam
jakość przewodów gumowych i opasek na układzie chłodzenia w Passacie. Kumpel
przejechał tak 1000 km i gumy nabrały podwójnej średnicy. Ne padła ani
chłodnica, ani zbiorniczek, ani żadna guma.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.12 18:37 Sebastian Biały
- 14.03.12 19:48 G Nowak
- 14.03.12 19:51 G Nowak
- 14.03.12 20:42 JK
- 15.03.12 10:02 Cavallino
- 15.03.12 13:40 G Nowak
- 15.03.12 13:45 Cavallino
- 17.03.12 19:21 PiteR
- 18.03.12 13:01 G Nowak
- 18.03.12 15:01 nazgul
- 18.03.12 18:22 G Nowak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=