eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/hRe: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <9svx3nnvneko.10no9qcubhec7$.dlg@40tude.net>
    <593dabcd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <sqe78jblgbm1.qbdogghwdr2o$.dlg@40tude.net>
    <593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <593eb5a2$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 14 Jun 2017 23:48:31 +0200
    Message-ID: <1guhif34pgmwr.103l0a7q04gr2$.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.77.179.152
    X-Trace: 1497476966 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15194 89.77.179.152:7682
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607746
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 17:39:13 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej
    >>>> prędkości?
    >>>> Jakoś nie widzę związku.
    >>
    >>> Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo
    >>> wprowadzić
    >>> masy nieresorowanej w rezonans.
    >>> A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
    >>> niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.
    >
    >>Ok. Przekonałeś mnie.
    >
    > A mnie niezbyt.
    > O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami
    > i przechodzilo po wywazeniu.

    No tak powinno się dziać.
    A jak się nie dzieje, to albo koło nie jest okrągłe, albo właśnie brak
    tłumienia pozwala wzbudzić rezonans któremu wtedy wystarczy najmniejsze
    niewyważenie.

    > Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze
    > faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.

    Nieokrągłe (ale wyważone) koło też teoretycznie działa tylko w płaszczyźnie
    pionowej, a jednak na kierownicy czuć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: