eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzesie kierownica przyh 120km/hRe: Trzesie kierownica przyh 120km/h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <593d6cf3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <593e1d7b$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohldmr$ovg$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <593e562a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <593e634c$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohlph7$ti5$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <ohlph7$ti5$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Trzesie kierownica przyh 120km/h
    Date: Mon, 12 Jun 2017 12:39:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 48
    Message-ID: <593e6f6d$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.167
    X-Trace: 1497263982 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 83.30.120.167:52362
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607443
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ohlph7$ti5$1$v...@n...chmurka.net.
    ..
    W dniu 2017-06-12 o 11:47, J.F. pisze:
    >>> Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje
    >>> wielkich
    >>> prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze,
    >>> tylko w
    >>> rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i
    >>> wtedy dopiero to czuć w samochodzie.
    >
    >> Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
    >> predkosci kierownika wibruje,
    >> Wiec co jest czulsze.

    >Pozostaje zmienić wyważarkę, a jak jedna na zakładzie, to i zakład.
    >To tylko maszyna, ma swoje dokładności, no się zuzywa.

    Rozne byly, a wywazarki sprawialy raczej dobre wrazenie.
    Pokazuje po pierwszym razie ze trzeba np 60 i 40g,
    gosc zaklada 60, rozkreca, maszyna pokazuje ze trzeba 35g,
    zaklada, rozkreca - i maszyna pokazuje 0.

    >>> Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki.
    >>> Taki
    >>> kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z
    >>> nim, a
    >>> on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.
    >
    >> Na to nie zwrocilem uwagi.
    >> Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta
    >> oslona maszyny utrudnia.

    >A co da patrzenie na koło jak się kręci?

    "panie, kup pan nowe felgi, bo bedzie panu trzeslo na autostradzie"
    :-)

    >> Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna
    >> mowi
    >> jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.

    >No po to jest ta maszyna, żeby bicie wyeliminować. Nawet przy lekko
    >krzywej feldze pewnie się da to skorygować.

    No wlasnie nie ma problemu - wywazona bedzie dobrze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: