    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzeba się postarać...
    Date: Tue, 12 Mar 2013 21:10:40 +0100

    news:f9z78elxvqi8$.dlg@myjk.org...
    > Tue, 12 Mar 2013 17:21:47 +0100, frank drebin
    > Jedynym który wylewa żale, jesteś ty -- bo ci przepis nie leży, nie
    > rozumiesz, albo nie umiesz go respektować by nie być pokrzywdzonym.
    w czym mi nie leży i kiedy to napisałem? Całe życie grzecznie i z uśmiechem
    przepuszczam pieszych.
    > Przecież właśnie dałem Ci, wystarczająco wyraźnie wyklarowane, jak nie
    > wpaść w "pułapkę". Jeśli się bierzesz za prowadzenie auta, to musisz mieć
    > pojęcie jaki manewr może zrobić auto jadące obok

    uklękłem po tym zdaniu i dalej już mi się nie chciało czytać.
    25 lat jeżdżę bezwypadkowo po 400 tys. metropolii ale sztuki prekognicji nie
    nabyłem.
    Ile to trzeba jeszcze przejechać, bo ja już zrobiłem ponad milion
    kilometrów?
    Co na drodze widziałem to moje a i nie raz mnie jeszcze kierowcy niemile
    zaskoczą.