  • Data: 2013-03-12 22:23:25
    Temat: Re: Trzeba się postarać...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-12 21:53, R2r pisze:

    > W rzeczy samej. :-)

    Ta, tylko do tego trzeba dojrzeć - mam w firmie regularną blondynkę
    z maści (jeździ nieźle i ładnie parkuje). Jako że lokalizacja w
    w sporym biurowcu, to firm trochę jest - jest też blondynka mentalna
    (maść się nawet na oko zgadza) i ta na pustym parkingu potrafi
    zaparkować w poprzek. Któregoś pięknego dnia firmowa blondi mnie
    pyta co za **** tak parkuje - no jak to kto, typowa blondynka :)

    > Zapewne autor takiego pomysłu (ja nim z pewnością nie jestem) jest w
    > swoim mniemaniu w 100% nieomylny. ;-)

    Nie ma ludzi nieomylnych i stąd też nie należy jeździć na granicy
    wyimaginowanym możliwości osobniczych. No, ale nie wszyscy na tyle
    dojrzewają...