  • 11. Data: 2014-06-09 19:17:46
    Temat: Re: Trzeba mieć to szczęście
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości

    >100% popieram, od kiedy wprowadzono nowe przepisy to F1 jest nudna.
    >zmiany opon, zmiany opon, zmiany opon itd itp

    To wlasciwie caly czas byly nudy, takze na starych przepisach. Tylko
    wtedy byly opony i paliwo.
    Ot, gra stragiczna p.t. kiedy zjechac do boksu :-)

    Musieliby chyba wprowadzic fragmentami dwa rownolegle tory, zeby dalo
    sie wyprzedzic, najlepiej z jakimis zakretami.

    J.

  • 12. Data: 2014-06-09 19:31:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 9 Jun 2014 19:17:46 +0200, J.F.

    > Musieliby chyba wprowadzic fragmentami dwa rownolegle tory,
    > zeby dalo sie wyprzedzic, najlepiej z jakimis zakretami.

    Koniecznie z zachowaniem reguły prawej ręki. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2014-06-09 20:20:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Koniecznie z zachowaniem reguły prawej ręki. :P

    To za mało. Powinni wprowadzić ronda.

  • 14. Data: 2014-06-09 20:38:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 9 Jun 2014 20:20:56 +0200, John Kołalsky

    > To za mało. Powinni wprowadzić ronda.

    Tam też mają regułe prawej ręki i nikt nie podskoczy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2014-06-09 20:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Mon, 9 Jun 2014 19:17:46 +0200, J.F.
    >Koniecznie z zachowaniem reguły prawej ręki. :P

    Konczyc sie moga dwiema prostymi rozgraniczonymi murkiem.
    Albo dwie petle na torze - wewnetrza i zewnetrzna z jednym odcinkiem
    wspolnym.
    Kierowca ma przejechac polowe okrazen po wewnetrznej, a polowe po
    zewnetrznej ...

    tylko czy to dopiero nie bedzie malo ciekawe - jakos tak jak ktos jest
    szybszy, to z reguly stale jest szybszy i tylko jakies nieszczescie
    moze go przyblokowac :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-06-09 23:08:11
    Od: K <...@...c>

    > W zasadzie nie oglądam F1. Nudy.
    > Wczoraj jednak przypadkiem włączyłem, pierwszy raz w tym sezonie, gdzieś
    > tak w połowie wyścigu.
    > I widzę obrazek zdaje się dość typowy: 1) Rosberg, 2) Hamilton (dwa
    > mercedesy), i długo, długo nic.
    > Ale potem się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół
    > godziny całego sezonu?

    od paru lat robila sie tam chujnia, w tym roku pierwszy raz od wielu lat
    nie obejrzalem w calosci calego wyscigu. jak na zlosc, pod choinke
    dostalem bilet na GP wielkiej brytanii... i pojade ogladac odkurzacze.

  • 17. Data: 2014-06-10 08:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@n...pl ...

    > Ten sport juz dawno spadl na psy

    A jest coś co ci się podoba?

  • 18. Data: 2014-06-10 08:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

> [...]
    > 1) Rosberg, 2) Hamilton (dwa mercedesy), i długo, długo nic. Ale potem
    > się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół godziny

    Ano, A ostatnie okrązenie?
    Vettel widziął i uniknął czy miał szczęście?
    Bo miałem wrażenie ze celowo zwolnił i nie skrecił widzac sunące bolidy po
    linii prostej...

  • 19. Data: 2014-06-10 08:55:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A jest coś co ci się podoba?

    Owszem, wiele rzeczy.
    Niestety nie dzisiejsza F1 i jak widac po wpisach w tym watku raczej sie nie
    myle :P

  • 20. Data: 2014-06-10 11:49:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-09 16:22, Czesław Wiśniak pisze:

    > Niestety najwazniejsze dla niektorych to przeciez wypadki, awarie i bezczelne
    cwaniactwa :/

    Jeśli chciałeś udowodnić, że gdy się pominie 60% wypowiedzi, a pozostałe 40%
    podkreśli
    jako "najważniejsze", to wychodzi... nie to samo, to udało ci się.