-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ln40l2$1sfo$1@news2.ipartners.pl>
<1...@g...com>
<5395ea84$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<5395ec3e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl> <oezoc8zdnlcc$.dlg@myjk.org>
In-Reply-To: <oezoc8zdnlcc$.dlg@myjk.org>
Subject: Re: Trzeba mieć to szczęście
Date: Mon, 9 Jun 2014 20:44:11 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <53960080$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.188.2
X-Trace: 1402339456 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 83.26.188.2:60254
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1856
X-Received-Body-CRC: 1040013647
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535284
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
Mon, 9 Jun 2014 19:17:46 +0200, J.F.
>> Musieliby chyba wprowadzic fragmentami dwa rownolegle tory,
>> zeby dalo sie wyprzedzic, najlepiej z jakimis zakretami.
>Koniecznie z zachowaniem reguły prawej ręki. :P
Konczyc sie moga dwiema prostymi rozgraniczonymi murkiem.
Albo dwie petle na torze - wewnetrza i zewnetrzna z jednym odcinkiem
wspolnym.
Kierowca ma przejechac polowe okrazen po wewnetrznej, a polowe po
zewnetrznej ...
tylko czy to dopiero nie bedzie malo ciekawe - jakos tak jak ktos jest
szybszy, to z reguly stale jest szybszy i tylko jakies nieszczescie
moze go przyblokowac :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.14 23:08 K
- 10.06.14 08:00 Budzik
- 10.06.14 08:00 Budzik
- 10.06.14 08:55 Czesław Wiśniak
- 10.06.14 11:49 Jakub Witkowski
- 10.06.14 12:36 Czesław Wiśniak
- 10.06.14 13:00 Budzik
- 10.06.14 13:23 Czesław Wiśniak
- 10.06.14 14:00 Budzik
- 10.06.14 15:30 Czesław Wiśniak
- 10.06.14 18:00 Budzik
- 10.06.14 18:00 Budzik
- 10.06.14 21:21 Tomek Kańka
- 10.06.14 21:25 Tomek Kańka
- 11.06.14 08:19 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=